۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۰۴۳۷۰
امام جمعه دزفول مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌گیری مسؤولان از اخلاص و ایثار مردم در اربعین حسینی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با هشدار این که دشمنان به دنبال کمرنگ جلوه دادن حرکت عظیم اربعین حسینی از طریق جلوگیری از برگزاری و ایجاد اختلال یا عدم بازتاب لازم رسانه ای هستند، گفت: مسؤولان و دست اندرکاران این حرکت عظیم باید به دنبال بهره‌گیری حداکثری از اخلاص، صفا و ایثار مردم باشند.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که اربعین حسینی از آغاز حرکت عظیم پیاده‌روی زائران حضرت از شهرستان‌های گوناگون به سمت کربلا از بزرگ ترین مانورهای شیعه به شمار می‌آید، ابراز داشت: مکتب اهل بیت(ع) با اربعین حسینی اقتدار، سرافرازی و توامندی خود را به جهانیان به اثبات رسانده است.

 

وی با اشاره به این که این سرافرازی برگرفته از باورهای امام خمینی(ره) و شعار ما می توانیم است، خاطرنشان کرد: مردم به میزان توان در این مسیر هزینه می کنند که پیام محتوا و غنی مکتب اهل بیت(ع) را به رخ دیگران می کشاند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول حرکت عظیم اربعین حسینی را برخوردار از ماهیت فرهنگی خواند و عنوان کرد: مسؤولان، دست اندرکاران این حرکت عظیم باید به دنبال بهره گیری حداکثری از اخلاص، صفا و ایثار مردم باشند.

 

وی بیان داشت: ان شاءالله شاهد عظمت هرچه بیشتر اربعین حسینی و نمایش اقتدار شیعه امیرالمؤمنین(ع) و محبان اباعبدالله الحسین(ع) در این مانور باشیم.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با هشدار این که دشمنان به دنبال کمرنگ جلوه دادن حرکت عظیم اربعین حسینی از طریق جلوگیری از برگزاری و ایجاد اختلال یا عدم بازتاب لازم رسانه ای هستند، افزود: به تجربه ثابت شده که با حساسیت دشمن نسبت به هر موضوعی با پاسخ قاطع و افزایش اراده آنها مواجه شده است؛ نقشه های شوم دشمنان در تحقق اهداف خود خیال باطل و پوچ است.

 

امام جمعه دزفول با بیان این که افزایش فشارها از سوی دشمنان سبب بالا رفتن احساس وظیفه مردم و حضور بیشتر در صحنه ها خواهد شد، ادامه داد: عدم پذیرش ظلم و دوری از ستم به دیگران همراه با شعار هیهات من الذله از اهداف قیام امام حسین(ع) است؛ حرکت اربعین حسینی استمرار این اهداف است./9453/303/ب2

ارسال نظرات