۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۳۰۴۴۷۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

برخی مسؤولان نسبت به نفوذ غافل هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی فر، گفت: در داخل کشور برخی از مسؤولان تلاش دارند به هدف نفوذ دشمن کمک کنند، این اقدام آن ها نشان از بی بصیرتی و ضعف شناخت آن ها دارد.
حجت الاسلام کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام کاملی فر، امشب در همایش طلاب بسیجی در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز، با اشاره به تأکیدات رهبری و بیانات راهبردی ایشان در چند ماه اخیر، اظهار داشت: بعد ازتوافق هسته‌ای مقام معظم رهبری در بیانات راهبردی به یک مسأله مهم تأکید دارند.


وی بیانات رهبری را یک هشدار و اعلام آماده باش برای نخبگان جامعه و نهادهای فرهنگی مبنی بر مراقبت برای آنکه توافق بستری برای نفوذ در نظام و کانون‌های نظام نباشد، تصریح کرد: رهبری به نوع به جنگ نبرم و نفوذ دشمن اشاره دارد.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: با وجود این عمق فکری در باورهای ملت باز خطر نفوذ و تغییر در بارور های مردم وجود دارد، جنگ صفین با عظمت نبرد خود و در فاصله 15 ماه اعتراضی به سختی این نبرد نداشت و سخنی از توافق با معاویه در میان نبود.


وی افزود: زمان که معاویه شکست را در مقابل خود دید، معاویه با ترفند نرم و بالا بردن قرآن ها بر سر نیزه ها، باور های سپاه حضرت علی(ع) تغییر کرد، پیش از این سپاه حضرت علی(ع) معاویه را دشمن قرآن و دین می دانستند، اما باوره های سپاه تغییر کرد.


حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که دشمن به دنبال سناریوی معاویه گونه است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد باور ملت را برای ادامه نبرد با استکبار تغییر دهد، آمریکا تلاش دارد چهره کریه خود را بزک کرده و زیبا جلوه دهد.


وی ادامه داد: در داخل نیز برخی از مسؤولان تلاش دارند به این هدف دشمن کمک کنند، این اقدام آن ها نشان از بی بصیرتی و ضعف شناخت آن ها دارد، برخی مسؤولان غافل‌اند، از این رو روحانیت که مخاطب نخست بیانات رهبری است باید آگاه باشیم.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر حفظ هوشیاری طلاب و روحانیت در شرایط امروز، ابراز داشت: دشمن تلاش دارد روحیه انقلابی و حماسی جوانان و ملت را تغییر دهد، باید بدانیم که در برابر بیانات رهبری دارای مسؤولیت و وظیفه هستیم.


وی ادامه داد: لازم است در این شرایط نهاد های مسؤول و فرهنگی به ویژه حوزه های علمیه با بصیرت و شناخت عرصه بیانات و هشدارهای رهبری را در خصوص نفوذ جدی گرفته و به وظیفه روشنگری خود توجه و اهمیت دهند./854/202/ب2

ارسال نظرات