۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۳۰۴۸۴۵
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

شکل‌گیری و حضور بسیج در انقلاب اسلامی سبب بیمه انقلاب در مقابل خطرات شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان این‌که بسیج در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی و فناوری حضور بسزایی داشته و امتحان خود را در تمام مراحل به خوبی پس داده است، گفت: در مجموع شکل‌گیری و حضور بسیج در انقلاب اسلامی سبب بیمه انقلاب در مقابل خطرات و قدرت در عرصه‌های مختلف شده است
حجت الاسلام علي معبودي

حجت‌الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج گفت: اگر مسؤولان به این ظرفیت توجه کنند، قطع‌ یقین نقش بی‌بدیلی همانند دفاع مقدس در جامعه ایفا خواهد کرد.

 

وی با اشاره به جایگاه مجموعه بسیج اظهار کرد: اهمیت بسیج بر همگان آشکار است و این نهاد باید از نظر فکری و سیاسی جامعه را تأمین و هدایت کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) درباره بسیجیان، یادآور شد: بسیجیان فضایل بسیاری دارند که از آن جمله می‌توان به مجاهدت این افراد در راه خدا اشاره کرد.

 

بسیجیان به معنای واقعی فداکار هستند

این مسؤول با اشاره به دیگر ویژگی‌های بسیج ابراز کرد: خلاقیت و نوآوری از دیگر مواردی است که در بسیج نهفته است؛ بسیجیان به معنای واقعی فداکار هستند و آماده‌اند تا خودشان را وقف جامعه کنند.

 

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به امنیت موجود در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشورهای منطقه و جوامع اروپایی درگیر ترس و وحشت هستند و اگر با وجود همه تهدیدها شاهد امنیت در جمهوری اسلامی ایران هستیم از برکت وجود بسیج و بسیجیان است.

 

وی تأکید کرد: اکنون بسیاری از بسیجیان برای حفظ آرامش هم‌وطنانشان به شهادت می‌رسند و این رشادت قابل ستایش است.

 

حزب‌الله لبنان نمونه‌ای از الگوی بسیجی است

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: در جامعه جهانی بسیج به عنوان یک الگو در کشورهایی همانند سوریه و لبنان قرار گرفته است که حزب‌الله لبنان نمونه‌ای از این الگوی بسیج است.

 

این مسؤول یادآور شد: امروز نیروهای نظامی سوریه بسیج را به عنوان الگوی خود قرار داده‌اند تا به این ترتیب بتوانند تروریست را از کشور خویش بیرون کنند و اگر نیروهای بسیجی نبودند اکنون کشور به دست گروه‌های تروریستی افتاده بود.

 

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان عنوان کرد: با توجه به هجمه دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم، رسالت امروز بسیج و بسیجیان سنگین‌تر از گذشته است که بسیجیان باید با هوشیاری و تیزبینی در مقابل این توطئه‌ها بایستند.

 

حجت‌الاسلام معبودی در پایان با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی و فناوری حضور بسزایی داشته و امتحان خود را در تمام مراحل به خوبی پس داده است، گفت: در مجموع شکل‌گیری و حضور بسیج در انقلاب اسلامی سبب بیمه انقلاب در مقابل خطرات و قدرت در عرصه‌های مختلف شده است./955/303/ب2

ارسال نظرات