۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۳۰۴۹۹۹
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حرکت بسیج خیزش دینی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین حرکت بسیج را خیزش دینی برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) دانست و گفت: بسیج شجره طیبه است که هر روز شاخ و برگش گسترش می‌یابد تا همه عالم را فرا گیرد، این سیل عظیمی که به عشق حسین بن علی راهی کربلا شدند مصداق بارز بسیجیان هستند
حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبد الکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت روز بسیج مستضعفان در مسجد النبی تشکیل شده بود، گفت: بسیج به فرموده امام خمینی (ره) لشکر مخلص خدا است.

 

بسیج نماینده خدا در روی زمین است

وی در ادمه افزود: بسیج نماینده خدا در روی زمین است، تفکر بسیجی یعنی اعتماد به انبیاء الهی و آرمان‌های آسمانی، یعنی اعتقاد به ولایت و امامت امام راحل ما که بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند خود یک بسیجی بود.

 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: بسیج یعنی اعتقاد به تحقق دین و اندیشه‌های عدالت در سراسر جهان، بسیج یعنی منتظر بودن برای تحقق حکومت امام زمان(عج) که زمین به برکت او رونق می‌یابد.

 

وی با بیان اینکه بسیجی باید علاقه‌مند به قرآن باشد، ابراز کرد: قلب بسیجی باید آکنده از مهر و محبت نسبت به بندگان خدا باشد.

 

حجت الاسلام  والمسلمین عابدینی در ادامه اضافه کرد: تفکر بسیجی یعنی قلبی آکنده از خشم و نفرت نسبت به دشمنان خدا، همان‌گونه که در پیشگاه ابی عبدالله الحسین( ع) عرضه می‌داریم  انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم این از یک تفکر بسیجی‌ الهام می‌گیرد.

 

اندیشه حسین الهام‌بخش تفکر بسیجی

وی با بیان اینکه انبیاء الهی مصداق بارز یک بسیجی نمونه هستند، خاطرنشان کرد: بسیجی یعنی حضرت آدم که در زیارت وارث می‌خوانیم السلام علیک یا وارث آدم صفوة الله، بسیجی یعنی روح و اراده موسی و عیسی، بسیجی یعنی امیرمؤمنان و خاتم انبیا محمد مصطفی، بسیجی یعنی فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س)، بسیجی یعنی رشادت حسین و وفاداری عباس در دشت کربلا، بسیجی یعنی رهبر معظم انقلاب، بسیجی یعنی سید حسن نصرالله و  مقاومت لبنان.

 

امام جمعه قزوین در پایان حرکت بسیج را خیزش دینی برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) دانست و گفت:  بسیج شجره طیبه است که هر روز شاخ و برگش گسترش می‌یابد تا همه عالم را فرا گیرد، این سیل عظیمی که به عشق حسین بن علی راهی کربلا شدند مصداق بارز بسیجیان هستند./873/202/ب2

ارسال نظرات