۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۳۰۵۲۸۴
امام جمعه شهرستان امیدیه:

اربعین حسینی زمینه‌ساز ظهور امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان امیدیه با اشاره به حضور میلیونی زوار در اربعین حسینی و شور و اشتیاق میان زوار و خدمت رسانان در اربعین حسینی گفت: این شور و اشتیاق و حضور میلیونی مردم این سخن را که اربعین مقدمه ظهور امام زمان(عج) است بهتر و ملموس تر نشان می‌دهد.
اربعين

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه شهرستان امیدیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و بازدید از مواکب حسینی، گفت: حضور در مواکب حسینی، شور و اشتیاق حرکت زوار به سوی کربلا و نیز استقبال و خدمت‌رسانی به زوار  ما را به این سخن که اربعین مقدمه ظهور است نزدیک‌تر می سازد.

 

وی در ادامه با بیان این سخن که اربعین حسینی مقدمه ظهور امام زمان(ع) است، افزود: مردم در این مورد خود را برای استقبال از امام زمان(ع) آماده کرده که امید است این جمعیت خروشان نیز به عنوان سپاه امام زمان(ع) معرفی شوند.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به عبارتی از آیت الله بهجت که در آن امام زمان(ع) به هنگام ظهور خود را فرزند امام حسین(ع) و خونخواه وی معرفی می کند، تصریح کرد: این سخن نشان از شناخت کامل جهان از واقعه کربلا و امام حسین(ع) دارد که در اربعین شناسایی و معرفی ایشان به جهان وظیفه شیعیان و زوار است.

 

امام جمعه شهرستان امیدیه با اشاره به پیاده روی زیارت امام حسین(ع) در اربعین از سوی جابر انصاری و نیز اهل بیت(ع) بیان داشت: پیاده روی و جمع شدن مردم در کنار هم و افزایش تعداد زوار در اربعین حسینی دربردارنده این پیغام برای جهانیان است که در صورت اراده و فرمان ولی امر مسلمین جمعیت خروشان اربعین حسینی رژیم اشغالگر قدس را نشانه گرفته و لگد مال خواهند کرد.

 

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به حضور پیروان سایر ادیان و مذاهب در اربعین حسینی و ایجاد اتحاد و الفت در میان انسان­ ها اظهار داشت: بخشش دارایی و مال خود در راه امام حسین(ع) و خدمت رسانی به زوار ایشان سبب نفوذ محبت در دلها نه تنها در میان شیعیان بلکه میان صاحبان ادیان و مکاتب گوناگون شده و در میان آزادی خواهان جهان مهر و محبت و مودت ایجاد می شود./9456/303/ب2

ارسال نظرات