۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۳۰۵۷۶۷
پژوهشگر حوزوی مطرح کرد؛

پیام راهپیمایی اربعین؛ آینده از آن مکتب اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگر نظام دفاعی اسلام با بیان این که آینده از آن مکتب اهل بیت(ع) است، گفت: این راهپیمایی احیاگر اسلام ناب محمدی است و اسلام مکتب اهل بیت(ع) را به مردم جهان معرفی می کند و اعلام می دارد مکتب اهل بیت(ع) با تمام دشمنی‌هایی که علیه او صورت گرفته پرچمش برافراشته است.
حال و هواي عزاداران حسيني در راهپيمايي اربعين در مسير نجف به کربلا

حجت الاسلام مصطفی آخوندی پژوهشگر حوزوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که راهپیمایی اربعین یک مانور عظیم در راستای مکتب اهل بیت(ع) و زنده نگه داشتن این مکتب است، اظهار داشت: همان گونه که امام حسین(ع) تمام زندگی خود را برای زنده نگه داشتن دین فداکرد خداوند نیز به واسطه این فداکاری دین خود را با نام امام حسین(ع) حفظ می کند.

 

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که برخی به نام اسلام می خواهند به اسلام ضربه بزنند؛ این راهپیمایی احیاگر اسلام ناب محمدی است و اسلام مکتب اهل بیت(ع) را به مردم جهان معرفی می کند و اعلام می دارد مکتب اهل بیت(ع) با تمام دشمنی هایی که علیه او صورت گرفته پرچمش برافراشته است.

 

این پژوهشگر نظام دفاعی اسلام با اشاره به آیات قرآن کریم بیان داشت: در قرآن کریم بیان شده است هر گامی که در راه خداوند برداشته می شود و دشمنان از این گام ناراحت شوند، گامی است به سوی خوشبختی و بدانید که خداوند پاداش بسیاری را برای آن افراد داده است.

 

وی افزود: جوانان و سالمندان و حتی کودکان با علاقه در راهپیمایی اربعین شرکت کرده و در این راه قدم گذاشته اند، مکتبی را که امام حسین(ع) زنده کرده و پرچمی را که حضرت زینب(س) در دوران اسارت به پا داشت زنده کرده اند.

 

حجت الاسلام آخوندی با اشاره به پیام راهپیمایی اربعین گفت: قدم گذاشتن در این مسیر با همه خطراتی که وجود دارد پیامی است برای جهانینان مبنی بر این که آینده از آن مکتب اهل بیت(ع) است و نور اسلام همچنان درخشنده است حتی اگر کافران و منافقان بخواهند نور اسلام را خاموش کنند، خداوند دین خود را حفظ خواهد کرد.

 

وی با اشاره به آیه 60 سوره انفال خاطرنشان کرد: ارهاب و ترساندن دشمنان اسلام به واسطه این راهپیمایی و علاقه مردم به امام حسین(ع) ایجاد می شود همان گونه که روزی قبر آن حضرت را ویران کردند و روزی از زیارت ایشان جلوگیری می کردند و روزی نیز امام حسین(ع) فریاد هل من ناصر ینصرنی را سر دادند اما امروزه علاقه مندان به امام حسین(ع) به یاری ایشان پرداخته و پرچمی را که در روز عاشورا برافراشته شد را برای دیگر به پاداشته اند و تمام برنامه های استکبار را از بین برده اند./1324/ت302/ف

ارسال نظرات