۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۰۷۵۱۵
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

باید برای مقابله با نفوذ دشمن هزینه کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با تاکید بر نقش یکایک افراد جامعه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اگر کسی خواهان رشد و تعالی انقلاب اسلامی است باید در راه بستن راه نفوذ دشمن تلاش کرده و در این راه هزینه نماید تا اسلام و انقلاب اسلامی از خطر نفوذ و توطئه های دشمن در امان باشد.
حجت الاسلام رضا کاظم لو

حجت الاسلام رضا کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به شاخص های موجود در شناخت اسلام واقعی عنوان کرد: برای شناخت اسلام حقیقی از اسلام آمریکایی و اسلام نماهای خشونت طلب و جنایتکار از جمله داعش و وهابیبت و تکفیری ها باید از دو شیوه استفاده نمود که عبارتند از شیوه نظری و شیوه عملی.

 

این مسؤول در تبیین شیوه نظری تصریح کرد: در این شیوه باید اسلام حقیقی را با توجه به مفاهیم اصیل آن و بدون حاشیه به مردم جهان معرفی کرد.

 

وی شیوه عملی تبیین اسلام حقیقی را در عملکرد مسلمانان و شیعیان دانست و گفت: باید همه ما توجه داشته باشیم که عمل ما و توجه به شئونات اسلامی معرفی کننده اسلام است و دیگران عمل ما را از زاویه دید اسلام رصد خواهند کرد بنابراین توجه و مراقبت نسبت به اعمال انجام شده بسیار مهم است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تاکید کرد: برای مقابله با تلاش دشمنان برای ایجاد اسلام هراسی که برای توقف موج گرایش به اسلام ایجاد شده باید اسلام واقعی و مفاهیم اصیل آن را برای مردم کشورهای مختلف جهان بازگو کرد.

 

 

از صدر اسلام نسبت به خطر نفوذ دشمن هشدار های بسیاری داده شده است

حجت الاسلام کاظم لو با اشاره به هشدارهای جدی رهبر معظم انقلاب در خصوص خطر نفوذ به سابقه موضوع نفوذ در دین اسلام اشاره و عنوان کرد: مبحث نفوذ موضوع جدیدی نیست و از صدر اسلام نیز همواره مورد توجه و هشدار پیامبر اکرم و ائمه معصومین بوده است.

 

وی ادامه داد: در 1400 سال قبل در آیات قران کریم نسبت به خطر نفوذ دشمن در بدنه اسلام هشدار داده شده است و در آیاتی آمده که عده ای از دشمنان در صدد شعبه شعبه کردن مردم و جدا کردن آن از اسلام هستند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان اینکه راه بستن نفوذ را باید در بصیرت دهی و آگاهی بخشی به عموم مردم جستجو کرد خاطرنشان کرد: اگر خواهان ایجاد سدی برای مقابله با نفوذ دشمن در عرصه های مختلف کشور هستیم باید همه آحاد ملت حول محور ولایت باشند و با حفظ وحدت نسبت به تحرکات دشمن هشیاری لازم را داشته باشند.

 

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا در گام نخست مردم را نسبت به زندگی و احوال یکدیگر بی تفاوت کند تا گام های بعدی که دنبال کردن بی تفاوتی آنها به نظام و اسلام است ایجاد شود.

 

حجت الاسلام کاظم لو در پایان با تاکید بر نقش یکایک افراد جامعه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اگر کسی به واقع دلش برای اسلام و انقلاب می سوزد و خواهان رشد و تعالی آن است باید با دست در دست هم قرار دادن و کمک به هم برای بستن راه نفوذ دشمن تلاش کرده و در این راه هزینه نماید تا اسلام و انقلاب اسلامی از خطر نفوذ و توطئه های دشمن در امان باشد./955/302/ب3

ارسال نظرات