۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۳۰۸۴۳۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

قرآن باید سرلوحه تمام امور قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: اهتمام به فراگیری قرآن کریم امری شایسته است و قرآن باید سرلوحه تمام امور زندگی قرار گیرد.
حجت الاسلام اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم عنوان داشت: با تصویب میزبانی استان کرمانشاه در سی و هشتمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم کمیته ها و مصوباتی برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تشکیل و اجرا شد.

 

وی افزود: طی مدت آماده سازی فضای برگزاری مسابقات 73 جلسه برای کمیته های مختلف تشکیل و 513 مصوبه تصویب شد.

 

حجت الاسلام حسینی اراکی تصریح کرد: استاندار محترم و مسؤولان استان با جدیت و اهتمام کامل به انجام وظیفه پرداخته اند و امید است استان کرمانشاه میزبان شایسته ای برای سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم باشد.

 

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا اظهار داشت: اهتمام به فراگیری قرآن کریم امری شایسته و مبارک است، قرآن باید سرلوحه تمام امور مسلمانان قرار گیرد.

 

وی میزبانی از قاریان شایسته و برجسته کشور را افتخارآمیز و مایه مباهات دانست و تأکید کرد: تدبر در قرآن کریم و فهم آیات عمیق این کتاب آسمانی باید در اولویت کار همگان قرار گیرد، تلاوت و فراگیری قرآن بصیرت و بینش افراد را گسترش داده و چشم انسان را به دنیایی از حقایق بینا می کند.

 

حجت الاسلام حسینی اراکی خاطرنشان کرد: در مدت آماده سازی فضای استان برای برگزاری مسابقات قرآنی، اشتیاق خاصی که حاصل خدمت به قرآن کریم است در میان مسؤولان وجود داشت.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان با اشاره به حدیث مبارک ثقلین گفت: به فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) تمسک به قرآن کریم موجب پیروزی انسان در تمام عرصه ها شده و لازم است انسان ها در تمام امور زندگی خود به آموزه های عمیق و دقیق قرآن کریم تکیه کنند که هیچ گاه خللی بر آن ها وارد نشده و تمام زمان ها تازه و مناسب زمان هستند./857/202/ب1

ارسال نظرات