۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۰۸۳۷
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

حضور گسترده مردم در انتخابات دست رد بر سینه مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در جهت ایجاد فتنه ای تازه در انتخابات، گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات دست ردی بر سینه مستکبران جهان است.
حجت الاسلام سعيد فتحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه عصر امروز در جمع طلاب و روحانیان، اظهار داشت: رازداری و حفظ آبروی مؤمنان از دستورات مؤکد دین اسلام است.


حجت الاسلام فتحی تصریح کرد: نباید کاندیداهای انتخابات جهت دستیابی به منصب دست به تجسس در امور منفی زندگی دیگر کاندیداها بزنند و با افشای برخی اسرار آبروی وی را در خطر قرار دهند.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: رازهایی که در میان افراد وجود دارد حکم امانت را داشته و نباید افشا شود، گاه افراد در زندگی شخصی خود خطاهایی دارند اما نباید با افشای هر امری افراد را در جامعه بی آبرو و انگشت نما کرد.


وی افزود: افشا کردن اسرار، حق الناس بوده و خیانت محسوب می شود، کاندیداهای محترم باید به این امور توجه داشته باشند و برای کسب برتری در انتخابات دست به انجام کارهای غیراخلاقی و غیر شرعی نزنند.


حجت الاسلام فتحی در ادامه خواستار حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات شد و گفت: حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات تأییدی مجدد بر حقانیت نظام بوده و نشان دهنده پایبندی مردم به آرمان های انقلاب است.


 مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه تأکید کرد: نظام مردم سالاری دینی به معنای سهیم بودن مردم در تعیین سرنوشت کشور خود است، در این میان برخی افراد دست نشانده غرب سعی در مخدوش کردن چهره نظام دارند.


وی یادآور شد: مردم بصیر ایران در طول 37 سال گذشته وظایف خود را در قبال انقلاب به خوبی ایفا کردند و در مواقع بحرانی نیز حامی نظام بودند.


حجت الاسلام فتحی عنوان داشت: در این برهه تاریخی دشمنان انقلاب با فتنه انگیزی و با هدف اخلال در نظام، صحنه انتخابات را هدف قرار داده اند و به دنبال تکرار فتنه 88 هستند، ملت آگاه ایران نباید اجازه هیچ گونه تحرکی را به دشمنان دهد.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پایان حضور مردم را خنثی کننده فتنه های دشمنان دانست و ابراز داشت: حضور گسترده مردم دست ردی به سینه مستکبران جهان است و آن ها را از اختلاف افکنی و توطئه در کشور نا امید می کند، ایران قدرت اول منطقه است و این قدرتمندی مرهون پشتیبانی مردم از اصل ولایت فقیه و نظام است./857/302/ب1

ارسال نظرات