۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۳۱۱۱۲۳
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

حضور گسترده در انتخابات تجلی عشق و علاقه به نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: مردم در انتخابات عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی تجلی می دهند که حضور پرشور و گسترده مردمی زمینه ساز اقتدار نظام می شود.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی امروز در اجتماع مردم روستای کلاکسر بخش مرکزی آمل اظهار داشت: انتخابات در ایران اسلامی یک رفراندوم و نشانه ای از خواست مردم نسبت به نظام اسلامی است.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس تصریح کرد: مردم در انتخابات عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی تجلی می دهند که حضور پرشور و گسترده مردمی زمینه ساز اقتدار نظام می شود.


وی با بیان این که در آستانه انتخابات تخریب های بسیاری صورت می گیرد، گفت: اگر در صحنه انتخابات بعضی از افراد مرزها را رعایت نمی کنند نشانگر نداشتن برنامه ای مدون است.


یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: هر کس برنامه ای داشته باشد ارائه می دهد که باید مردم این برنامه ها را ببینند و تخریب کردن کار به جایی نبرده و اثری ندارد.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: مردم ما همیشه بهترین قضاوت را داشته‌اند که در زمان مناسب این کار را صورت می دهند و تشخیص درستی نسبت به خادم و خائن دارند.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که ضرورت دارد از تمام ظرفیت ها برای رفع مسائل و مشکلات موجود در کشور بهره‌گیری شود، گفت: بیکاری از جمله مسائلی است که در کشور وجود دارد و دولت و مجلس باید در این باره گام های ارزشمندی بردارند.


وی ادامه داد: تا شرایط کلی کشور برای اشتغال آفرینی باز نشود، امکان ندارد این معضل حل شود اما در کنار آن وجود پروژه های مهم و ملی می تواند نقش خوبی در راستای توسعه اشتغال محلی باشد.


یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: مردم آگاه و فهمیده‌ای داریم که در عرصه های مورد نیاز انقلاب حضوری فعال و اثرگذار داشته و پشتیبان اسلام و انقلاب بودند که شایسته بهترین خدمات هستند.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که مدیران باید تا جایی توان دارند از امانتی که در اختیار آن ها قرار گرفته حفاظت و پاسداری کنند، گفت: حفظ حقوق مردم و خدمت رسانی امری مه
م و اساسی است که ضرورت دارد در این مسیر گام های ارزشمندی برداشته شود که تلاش کردیم از تمام ظرفیت ها و توان استفاده کنیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات