۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۱۹۶۳
رییس سازمان حج و زیارت کشور:

منتظر تصمیم خانواده‌ها برای انتقال پیکر جان ‌باختگان فاجعه منا هستیم

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان حج و زیارت کشور گفت: برای انتقال پیکر جان باختگان فاجعه منا که در مقبره الشهدای عربستان دفن شدند منتظر نظر نهایی خانواده های آنان هستیم که براساس تصمیم خانواده آنان اقدام می شود.
سعيد اوحدي، رييس سازمان حج و زيارت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علی اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت کشور امروز در دیدار با خانواده حاج سید نصرالله جعفری از جان باختگان فاجعه منا در روستای هندوکلا بخش دشت سر آمل، اظهارداشت: جان باختگان فاجعه منا از جمله افرادی بودند که حضرت حق آن ها را گلچین کرد و در مکانی گرانقدر جان خود را از دست دادند.


وی تصریح کرد: تلاش ما در این راستا بوده است با تعدادی از خانواده‌های جان باختگان فاجعه منا در سراسر کشور دیدارهایی را با داشته باشیم که در این راستا دیدارهایی صورت گرفته است.


اوحدی با بیان این که هدف اصلی ما دیدار با خانواده هایی است که هنوز چشم انتظار عزیزان خود از حج هستند، بیان داشت: تکلیف ما است که پیگیر مشکلات این خانواده‌های گرانقدر بوده و عرض ارادتی خدمت آنان داشته باشیم.


وی ادامه داد: عهد کردیم عیادت و ملاقات با خانواده جان باختگان مظلوم فاجعه منا در برنامه این سازمان باشد و این فاجعه داغ سنگینی بر قلب مسلمانان در سراسر جهان گذاشته است.


رییس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، خاطرنشان کرد: حضرت حق در این کتاب نورانی بیان می‌کند کسانی در راه خدا کشته می‌شوند همیشه خوشحال و شاد هستند که بشارت آن را می دهد.


وی ادامه داد: خانواده‌های گرانقدر جان باختگان فاجعه منا باید راضی به خواست خداوند متعال باشند که در این مکان جان های خود را از دست داده و مظلومانه در روز عید قربان در مسیر رمی جمرات دعوت حق را لبیک گفتند.


اوحدی افزود: برای انتقال پیکر جان باختگان فاجعه منا که در مقبره الشهدای عربستان دفن شدند منتظر نظر نهایی خانواده های آنان هستیم که براساس تصمیم خانواده آنان اقدام می شود.


رییس سازمان حج و زیارت کشور تصریح کرد: بزرگداشت و تجلیل جان باختگان و همراهی با خانواده های داغدار این عزیزان از امور مهم و اساسی است که جان خود را در فاجعه منا از دست دادند./1314/202/ب2

ارسال نظرات