۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۳۱۲۸۷۰
مشاور فرماندهی کل قوا مطرح کرد؛

حضور گسترده در انتخابات مهر تأییدی بر آرمان های نظام است/ کوتاهی در راه انقلاب به هر بهانه ‌ای قابل قبول نیست

خبرگزاری رسا ـ مشاور فرماندهی کل قوا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: 38 سال از انقلاب ما می گذرد و میانگین آن در هر سالی انتخابات داشتیم که این مهر تأییدی بر نظام اسلامی است.
مشاور فرماندهي کل قوا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، امیر سرتیپ سید حسام الدین هاشمی، مشاور فرماندهی کل قوا امروز در مراسم بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل که در دبیرستان عصمتیه این شهرستان برگزار شد با اشاره به این که شهدای ما ادامه دهندگان راه عاشورا بودند، گفت: واقعه تاسوعا و عاشورا که در حدود 1375 سال می گذرد هر سال نسبت به سال های گذشته پرشکوه تر گرامی داشته می شود. 


وی افزود: تکرار واقعه تاسوعا و عاشورا سبب شد که اسلام و تشیع زنده نگه داشته شده و انقلاب ما هم به برکت عاشورا بود که توانستیم به برکت آن در مسیر عزت و اقتدار قرار گیریم. 


هاشمی تاکید کرد: حماسه ماندگار ششم بهمن سال 60 آمل برگرفته از فرهنگ عاشورایی بود که مردم با غیرت آملی اجازه ندادند ساعتی متجاوزان در شهر نفس کشیده و تا ظهر آن روز همه را به درک واصل کردند. 


مشاور فرماندهی کل قوا ادامه داد: اگر دانایی داشته باشیم به طور قطع و یقین همراه خود اقتدار و امنیت را ایجاد می کند که در سایه امنیت چرخ زندگی ملت ما چرخیده و رو به رشد است.


هاشمی خاطرنشان کرد: یک گروهی فکر می ‌کردند می‌توانند از ظرفیت مردم استفاده کنند ولی غافل بودند که مردم برای از بین بردن آن‌ها اقداماتی را صورت می دهند و در زمان حماسه ششم بهمن آمل همه کوچه‌ها و خیابان‌های شهری سنگربندی شده و مردم ولایت مدار این شهرستان یکپارچه جواب کمونیست‌ها را دادند.


وی با بیان این که شهید سیده طاهره هاشمی شهید شاخص سال 92 شده است، گفت: به دانش‌آموزان و جوانان مطالعه کتاب طاها نوشته سردار خانی در خصوص حماسه اسلامی مردم آمل را توصیه می کنم.


برادر شهید ملی سیده طاهره هاشمی یکی از شهدای حماسه ششم بهمن سال 60 آمل اظهار داشت: نباید به صرف گرامیداشت چنین واقعه ای دورهم جمع شویم بلکه باید تفکر و تدبیر کنیم به چه صورتی می توانیم این حماسه را به نسل های بعدی انقلاب دهیم.


وی ادامه داد: امروز سیده طاهره هاشمی رسالتی دارد و با توجه به شناختی که از او دارم، پیام خواهرم این است مواظب انقلاب باشید که دست نااهلان نیفتد و زمانی پیام‌های او را بررسی می‌کردم دیدم او در خصوص مشارکت مردم در انتخابات حرف‌هایی برای گفتن دارد.


مشاور فرماندهی کل قوا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: 38 سال از انقلاب ما می گذرد و میانگین آن در هر سالی انتخابات داشتیم که این مهر تاییدی بر نظام اسلامی است.


هاشمی اضافه کرد: مردم با بصیرت آمل باید همانند مردم سراسر کشور در پای صندوق های رأی حضوری فعال داشته و با دید درست فرد منتخب خود را انتخاب کنند.


وی با بیان این که تاکید شهدای حماسه ششم بهمن سال 60 آمل حضور در تمام عرصه است، گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند، خاری در چشم دشمنان و خوشحالی برای دوستداران انقلاب است.


مشاور فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: پیام شهیدان در امروز و تمام دوره‌ ها این است تمام توان خود را برای حفظ انقلاب بگذاریم و کوتاهی کردن به هر بهانه ‌ای قابل قبول نیست که برای این انقلاب خون هزاران شهید ریخته شده و انقلاب اسلامی باید در هر شرایطی با تمام توان حفظ شود./1314/202/ب1

ارسال نظرات