۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۳۱۳۴۶۸
استاد حوزه علمیه:

رهبر معظم انقلاب دیده بان بینا و دژ مستحکم نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله توکل با بیان اهمیت جایگاه ولایت فقیه و حفظ پیوند میان امت و ولایت، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری بالای خود مانند یک دیده بان بینا و بصیر و دژی استوار انقلاب را حفظ کرده اند.
سيد رحيم توکل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله سید رحیم توکل امروز در جمع نخبگان سیاسی شهرستان بابل در حسینیه المهدی(عج) با تاکید بر تبعیت کامل از ولایت فقیه، گفت: عامل اصلی پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی در برابر فتنه های پیوند عمیق و تبعیت ملت ما از ولایت فقیه است.
 
 
وی با بیان برخی از نمونه های قدرت بالای رصد و دوراندیشی مقام معظم رهبری در شناخت جریانات خطرناک برای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب دیده بان بینا و بصیر انقلاب اسلامی و مانند دژی استوار و مستحکم انقلاب را حفظ کرده است.
 
 
استاد خارج فقه حوزه علمیه قم به اعتراف مکرر دشمنان درباره شکست آنها در برابر بینش و ژرف اندیشی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: قدرت مدیریت و بصیرت بالای مقام معظم رهبری تمام برنامه ریزی های بلند مدت دشمنان علیه نظام اسلامی را نقش بر آب کرد.
 
 
وی با اشاره به حساسیت جایگاه مجلس خبرگان و جایگاه تعین کننده آن برای آینده کشور، اظهار داشت: دشمن برای مهار قدرت ولایت فقیه به برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای برای نفوذ در مجلس خبرگان رهبری پرداخته است.
 
 
آیت الله توکل با تاکید براین مطلب که مردم ما همچنان باید با بصیرت جریان های نفوذ را رصد کنند، تصریح کرد: خطر مهمی که امت اسلامی را تهدید می کند، وجود افرادی نفوذی است که به عنوان پیاده نظام دشمن در کشور در مناصب و جایگاه‌های مهم تصمیم گیری کشور قرار می گیرند.
 
 
وی افزود: با توجه به اهمیت دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، دشمن حساب ویژه ای را برای نفوذ عوامل خود در دو انتخابات پیش رو برنامه ریزی کرده است.
 
 
استاد حوزه علمیه بابیان این مطلب که دنیا جای ابتلا به انواع مشکلات و مصیبت ها است، گفت: انسان مؤمن همواره در معرض ابتلا به انواع امتحانات الهی و فتنه ها است و تنها انسان‌های بصیر می توانند از این فتنه های سربلند بیرون بیایند.
 
 
وی ادامه داد: اگر امت اسلامی همواره در مسیر ولایت و در تبعیت کامل از ولایت فقیه باشد، می تواند با کنار زدن غبار فتنه ها سربلند بیرون بیاید./1313/202/ب1
ارسال نظرات