۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۳۱۳۶۷۳

تحصیلات تکمیلی خواهران طلبه در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: پذیرش دانش پژوه در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث برای سال تحصیلی 96-95 است که اختصاص به طلاب خواهر دارد.
دفتر تبليغات اسلامي اصفهان

عبدالمجید خطیب، معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان با اشاره به پذیرش دانش پژوه ویژه خواهران طلبه در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث، گفت: این پذیرش برای دو رشته علوم حدیث گرایش های تفسیر اثری و نهج البلاغه است.

 

 

 

وی تصریح کرد: در حال حاظر این هشتمین سال متوالی همکاری با دانشگاه قرآن و حدیث است و این دو رشته جدید به دلیل تقاضا و استقبال گسترده طلاب خواهر انتخاب شده است.

 

 

 

خطیب با بیان این که طلاب خواهر واجد شرایط می توانند تا پایان بهمن ماه 94 برای ثبت نام اقدام کنند، گفت: دارا بودن مدرک سطح دو حوزه علمیه و یا فارغ التحصیلی تا تاریخ 31 شهریور 95 از شرایط ثبت نام است.

 

 

 

وی از برگزاری آزمون کتبی را 27 فروردین ماه 1395 خبر داد و اعلام داشت: مکان برگزاری آزمون و تمامی دوره ها در اصفهان است.

 

 

 

معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) تصریح کرد: دو هفته پس از آزمون، نتایج اولیه اعلام و افرادی که حدنصاب نمره کتبی را به دست آورده اند، دو برابر ظرفیت برای انجام مصاحبه تخصصی و علمی دعوت خواهند شد.

 

 

 

وی با اشاره به این که در این دوره ها از اساتید مطرح کشوری استفاده می شود، افزود: برای این دوره شرط سنی لحاظ نشده است.

 

 

 

خطیب در پایان گفت: طلاب خواهر واجد شرایط علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir و یا به پایگاه اینترنتی مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین(ره) به نشانی www.Morsalat.ir/mojtahede مراجعه کنند./939/302/ب1

ارسال نظرات