۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۱۴۰۰۷
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان:

میزبانی 4 امامزاده شهرستان کوهبنان از جشن های دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان گفت: همزمان با دهه فجر چهار امامزاده عظیم الشأن این شهرستان میزبان برنامه های اوقاف در جشن انقلاب هستند.
ستاد دهه فجر

رضا مطیع دولت سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن گرامیداشت یوم الله دهه فجر از برگزاری برنامه های مختلف جشن انقلاب در آستان اماکن متبرکه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: آستان مقدس 4 امامزاده عظیم الشأن میزبان حضور مردم انقلابی کوهبنان دربرنامه های جشن انقلاب هستند.


وی بیان کرد: همزمان با افتتاح طرح های عمرانی این ایام خجسته یک طرح عمرانی در اماکن متبرکه این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

مطیع دولت یادآور شد: در مراسم جشن ایام دهه فجر در بقعه متبرکه بی بی خاتون روستای جور با حضور مسؤولان شهرستان رواق های بازسازی شده امامزاده افتتاح می شود.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان ابراز کرد: نه تنها حیات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) موجب برکت بود و آثار معرفتیشان هنوز تا آخر حیات بشر و کره زمین را غرق در برکت کرده است، بلکه بارگاه شریفشان نیز موجب برکات و تقویت بُعد معنوی در جامعه اسلامی می‌شود.


وی با اشاره به نقش بقاع متبرکه در ترویج فرهنگ دینی در جامعه عنوان کرد: یکی از نهادهای اجتماعی که می‌تواند نقش مؤثری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ایفا کند، همین بقاع متبرکه هستند.


مطیع دولت اضافه کرد: بقاع متبرکه نقش بسیار مهمی در تحکیم بنیان خانواده و همچنین ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند و در واقع جهت ‌دهی زندگی مردم به این نوع سبک از اموراتی است که به‌خوبی در بقاع متبرکه می‌تواند صورت گیرد.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان غبار روبی قبور مطهر51 شهید دوران دفاع مقدس، آذین بندی و نور افشانی اماکن متبرکه، راه اندازی ایستگاه های صلواتی شربت و شیرینی و همچنین فراخوان عمومی دعوت از خادمان و هیأت امنای اماکن متبرکه جهت حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های دهه فجر اداره اوقاف شهرستان کوهبنان اعلام کرد./9709/303/ب1

ارسال نظرات