۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۳۱۴۶۳۷
آیت­الله صافی­گلپایگانی:

تحصیل طلاب با ملیت های مختلف در قم اسباب افتخار است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ضمن ابراز افتخار از حضور طلاب از سراسر جهان در ایران گفت: این­که طلابی از 80 کشور برای تحصیل معارف دینی در ایران وجود دارند، یک وضعیتی است که در دنیا سابقه نداشته و این اسباب افتخار است.
آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت­الله صافی­گلپایگانی امشب در بیست و یکمین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه­المصطفی­العالمیه که در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، خاطرنشان کرد: هر مقدار که بخواهم تشکر کنم، آن طور که شایسته باشد، نمی توانم انجام وظیفه کنم؛ این وضعیت و حضور این تعداد طلبه از سراسر جهان برایم اسباب افتخار است.

 

این مرجع تقلید اظهار داشت: اینکه طلابی از 80 کشور برای تحصیل معارف دینی در ایران وجود دارند، یک وضعیتی است که در دنیا سابقه نداشته و این اسباب افتخار است؛ امیدوارم کسانی که در راه قرآن انجام وظیفه می­کنند، مشمول عنایات حضرت ولی عصر(عج) قرار بگیرند.

 

وی نسبت به این مراسم که در آن از ایشان تجلیل به عمل آمد، تصریح کرد: از اظهار لطفی که برایمان به وجود آمد، اسباب خجلت شد و امیدوارم همه مورد توجه امام زمان(عج) باشیم./822/پ203/ج

ارسال نظرات