۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۳۱۵۴۳۱
در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد؛

نشست هم اندیشی رویش های جوان انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی رویش‌های جوان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فعالان اصولگرا در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
خانه انديشمندان علوم‌انساني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم هم اندیشی رویش‌های جوان انقلاب اسلامی غروب یک‌شنبه 18 بهمن با حضور حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز و جمعی از دانشجویان و اعضای فعال در جناح اصولگرا در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

 
در ابتدای این مراسم دکتر شاهرخ رامین استاد دانشگاه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: شهدا ناظر بر رفتار و انتخاب مردم هستند و انتخابات پیش‌رو قطعا گامی به سوی الگوی فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است.



وی افزود: جبهه اصولگرا برخوردار از؛ سازماندهی علمی، رفتار دانشگاهی با زبان روز، آینده پژوهی و ترسیم راه آتی است و در این مسیر نیز از تمام ظرفیت‌های علمی استفاده می‌کند.

 

در ادامه بهزاد معافی از پیشگامان انقلاب اسلامی در سخنانی، دانش مدیریت و فنون دوره انتخابات را دستاوردی مفید جهت جلوگیری از هرج و مرج ها و بد اخلاقی های انتخاباتی دانست و در ادامه به مرور خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی پرداخت.

 

هم چنین دکتر علی معافی نخبه فیزیک هسته ای و عضو سازمان انرژی اتمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر آگاهی و استفاده از تیم متخصص ایرانی در زمینه انرژی هسته‌ای جهت جلوگیری از ایجاد هر گونه خللی در علم انرژی هسته ای سخنان کوتاهی را ارائه کرد.

 

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم، مدارک فارغ التحصیلان به ایشان ارائه و از اساتید تقدیر به عمل آمد، ضمن اینکه از جمعی از اساتید و فارغ التحصیلان دوره مدیریت و فنون انتخابات تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است دوره مدیریت و فنون انتخابات با حضور 140 نفر از سراسر کشور به مدت 320 ساعت آموزش و با نگارش 15 عنوان کتاب برگزار شده است.

 

ذکر این نکته الزامی است که در این مراسم قرار بود که برخی از چهره‌های شاخص اصولگرا به سخنرانی بپردازند که به دلایل نا معلومی این امر صورت نگرفت و تنها در انتهای مراسم حجت الاسلام ابراهیمی به برخی از سوالات خبرنگار خبرگزاری رسا و سایر خبرگزاری‌ها پاسخ داد که متن کامل این پرسش و پاسخ را می‌توانید در اینجا ملاحظه کنید./9599/202/ب1

ارسال نظرات