۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۳۱۵۴۷۵
کارشناس مسائل سیاسی:

حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح سبب جلوگیری از نفوذ دشمن می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز مهم ترین مسأله در کشور ما نفوذ دشمن در انتخابات است و باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح جلوی نفوذ دشمن را گرفت.
پروژه نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، زارعی کارشناس مسائل سیاسی پیش از ظهر امروز در جلسه نشست بصیرتی که در خیابان قدس اصفهان برگزار شد، گفت: روز 20 بهمن به نام روز حفاظت اطلاعات نام گذاری شده است و روزی است که در آن عملیات والفجر 8 با موفقیت انجام شد و علت نام گذاری این روز به همین عملیات مربوط می شود.

 

وی ادامه داد: در عملیات والفجر 8 در حالی که 5 سال و نیم از جنگ تحمیلی می گذشت و اکثر عملیات های سال 64 با شکست رو به رو شده بودند، ما باید عملیاتی انجام می دادیم که جبران مافات می شد، در این عملیات منطقه فاو به دلیل استراتژی بودن و موقعیت جغرافیایی آن انتخاب شده بود.

 

کارشناس مسائل سیاسی افزود: این عملیات با سختی های زیادی که داشت با موفقیت انجام شد و توانستیم منطقه فاو را تصرف کنیم و نیروهای عراقی تمام توان خود را در آن صرف کنند و نتوانند سرزمین های گرفته شده را از ما پس بگیرند، موفقیت آمیز بودن این عملیات به خاطر حفاظت اطلاعات آن بود و اصولی که حفاظت اطلاعات عملیات انجام داد و دشمن را غافلگیر کرد.

 

زارعی اظهار داشت: در حال حاضر باید هوشیار باشیم و اصول حفاظتی را در جامعه رعایت کنیم، امروز مهم ترین مسأله در کشور ما مسأله نفوذ است، کسانی که می خواهند ما را از جبهه حق به باطل ببرند، باید نفوذ را جدی بگیریم و عناصر نفوذی را شناسایی کنیم.

 

وی در ادامه گفت: دشمن با تمام قوای خود از هر امکاناتی برای نفوذ در انتخابات استفاده می کند، حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو نکته بسیار مهم در انتخابات پیش رو است، باید نسبت به این دو نکته روشنگری کنید و افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم.

 

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: اگر فرد اصلح را نمی شناسیم باید به کسانی که معتمدین متعهد و انقلابی معرفی می کنند اعتماد کنیم و رأی دهیم، کسانی که دلشان با آمریکا و غربی ها است فرد صالح و شایسته ای برای نمایندگی نیستند، به افرادی که به دنبال رشوه دادن و تملق و چاپلوسی هستند اعتماد نکنید، اگر دستمان جلوی کسی دراز شد دهنمان بسته می شود و جیره خور شخص می شویم.

 

زارعی در پایان گفت: برای انتخاب فرد اصلح به سراغ فرمایشات مقام معظم رهبری بروید و ببینید ایشان چه نکات مهم و کلیدی را مطرح می کنند، امروز وقت شکایت و گله و ایراد گرفتن و مطرح کردن مشکلات شخصی نیست، کم و کاستی هایی هست و تا تحقق کامل انقلاب اسلامی فاصله داریم ولی در حال حاضر مهم ترین مسأله حفظ وحدت و جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور است./869/203/ب1

ارسال نظرات