۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۰۹۳
امام جمعه پردیسان قم:

رویش های انقلاب به مراتب بیش از ریزش ها است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین قوامی با تأکید بر شکست ناپذیری انقلاب اسلامی ایران، گفت: راهپیمایی 22 بهمن مانند جبهه و دفاع از حرم است و شرکت نکردن بدون عذر در این راهپیمایی معصیت است.
سيدصمصام الدين قوامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان قم، امشب در مسجد فاطمة الزهرای پردیسان قم، با تبریک میلاد انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی شکستی ندارد و حتی اگر ما هم ضد انقلاب شویم، انقلاب مسیر خود را ادامه خواهد داد و این ما خواهیم بود که در این پیروزی سهیم نخواهیم بود و در روز قیامت در مقابل اهل بیت(ع) سر به زیر خواهیم بود.

 

وی با بیان این که در کارنامه این انقلاب شکستی ثبت نشده است، گفت: در این 37 سال گذشته مرتباٌ نصرت و فتح بوده است و دشمنان در شورش‌های استانی، نژادی و حزبی جهنی ها شهدای بهشتی ما را ترور کردند و جنگ را تحمیل کردند و ما را تحریم کردند ولی در تمام این موارد شکست خوردند و در آخر مجبور شدند به پای میز مذاکره برگردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به این که ملت ایران منتظر امام غائب خود است و به این امید ایستاده است، خاطرنشان کرد: اخیراٌ مستکبرین تروریسم وحشتناک بی رحم قرون وسطایی در زندان‌های گوانتانامو تربیت کرده‌اند و به جان مردم مسلمان منطقه انداخته‌اند ولی باز هم شکست خورده اند و نشانه شکست آنها هم آزادی الزهرا و الرمادی است که در چند روز گذشته حاصل شده است.

 

وی 22 بهمن را روز شکست دشمنان دانست و اظهار داشت: وقتی به انسان‌های وحشی سلاح‌های مدرن می دهند نتیجه‌اش این می‌شود که در پاریس خودشان از آنها لطمه خوردند؛ در 11 سپتامبر همان‌ها که دست پرورده خودشان بودند برج‌های دوقلو را زدند و این نشانه ضعف آنها است؛ ولی ما 37 سال است که در تمام جبهه‌های نظامی، سیاسی، علمی، هسته‌ای و دیگر موارد پیروز شده ایم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به قدرت نظامی ایران در هوا و دریا و خشکی، افزود: امروز تصاویر گریه کردن نظامیان امریکایی را دیدیم که نشان‌دهنده ضعف آنها است؛ تا کنون 6 رییس جمهور آمریکا در مقابل عظمت ملت ایران زانو زده‌اند و هیچ دست‌آوردی جز لعن و نفرین کودکان یمن و لبنان و سوریه نداشته‌اند.

 

وی با بیان این که تروریست‌های جدید محصول سیاست‌های اوباما هستند، خاطرنشان کرد: اوباما می‌گفت من مانند بوش نیستم که مستقیم به جنگ با مسلمانان بروم بلکه خودشان را به جان خودشان می‌اندازم ولی باز هم شکست خورد زیرا قرآن وعده داده است که باطل ناکام و شکست خورده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به این سخن وندی شرمن که در ایران همه مردم انقلابی هستند، ابراز داشت: امروز شرمن اعتراف کرد که مذاکرات با ایران اشتباه بود و اصلا در ایران سلاح هسته ای وجود نداشته و نخواهد داشت.

 

وی شکست ناپذیری ایران را به خاطر دوپینگ معنوی ایران دانست و تأکید کرد: ما از لحاظ فرهنگ، محتوا، ظاهر و داشتن رهبری خدایی ویژه هستیم؛ این انقلاب ممکن است ریزش داشته باشد ولی به دنبالش رویش دارد و مانند یک درخت زنده رشد می‌کند و به آسمان خواهد رسید و اگر فلان آقا افتاد و خود را فروخت این کشور می‌جوشد و می‌روید و پایدار خواد بود.

 

امام جمعه پردیسان با بیان ین که راهپیمایی 22 بهمن بر هر ایرانی واجب عینی است، افزود: هیچ کس بدون عذر این راهپیمایی  را ترک نکند؛ باید با حضور خود دشمن را خفیف و ذلیل کنیم و باور کنیم که این انقلاب شکستی نخواهد داشت./843/پ202/ج

ارسال نظرات