۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۳۱۶۱۱۹
حجت الاسلام سالک کاشانی:

رمز پیروزی و حفظ انقلاب در تبعیت از امام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی، تبعیت امت اسلامی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام سالك

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که نخستین آسیب برای انقلاب، تفرقه بین امت است، گفت: دشمن همواره در تلاش است تا شکاف بین جامعه اسلامی ایجاد کند.

 

وی افزود: دشمن با تلاش خود به دنبال ایجاد آفتی با عنوان تفرقه است که مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی، پاسخی محکم به دشمن خواهند داد.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی، اختلاف مذهبی و قومیتی را یکی دیگر از آسیب ها برای انقلاب دانست و ادامه داد: وجود نقشه های شیطان بزرگ نیز از دیگر آفت ها برای انقلاب است.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضرت زهرا(س) می فرماید مسأله امام و رهبری، مسأله خانه خدا است، از این رو مردم باید به سمت او بروند و نه او به سمت مردم، گفت: رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی، تبعیت امت اسلامی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مدیریت رهبر معظم انقلاب در طول 26 سال گذشته را بسیار عالی عنوان کرد و گفت: دشمنان نیز به مدیریت رهبر معظم انقلاب در سطح جهان اعتقاد دارند.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی گفت: در جهان امروز، رهبر معظم انقلاب عمل می کند و آمریکا عکس العمل اقتدار ولایت است./1307/302/ب1

ارسال نظرات