۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۳۱۶۳۹۴
معاون امور طلاب حوزه علمیه استان مرکزی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه های دشمن را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جموری اسلامی ایران با برنامه ریزی های خود به فکر کمرنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: مردم و مسؤولان باید با حضور و مشارکت حداکثری در هفتم اسفند ماه سبب خنثی سازی نقشه ها و توطئه های شوم دشمن شوند.
حجت‌الاسلام سهيل جعفري معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام سهیل جعفری معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، انتخابات را یکی از مظاهر وحدت و یکپارچگی دانست و خاطرنشان کرد: در هفتم اسفند ماه مردم بزرگ ایران اسلامی، یک دل و یک رنگ در انتخابات حضور پیدا می کنند  و در سرنوشت خود و مملکتشان تاثیر میگذارند.

 

انتخاب اصلح، تعیین کننده آینده ای روشن است

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که انتخاب اصلح، تعیین کننده آینده ای روشن است، خاطرنشان کرد: بار دیگر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوقهای رای، حمایت و همراهی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنند.

 

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جموری اسلامی ایران با برنامه ریزی های خود به فکر کمرنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات هستند، اظهار داشت: مردم و مسؤولان باید با حضور و مشارکت حداکثری در هفتم اسفند ماه سبب خنثی سازی نقشه ها و توطئه های شوم دشمن شوند.

 

نقش رسانه ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به این که رسانه ها در جهت حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات های مختلف، نقش مهم و بسزایی را برعهده دارند، گفت: رسانه‌ها در دوره انتخابات نقش بسزایی دارند و نباید احساسات و هیجانات افراد را برای تخریب دیگران تحریک کنند.

 

حجت‌الاسلام جعفری با تاکید بر این که کاندیداهای انتخاباتی و هوادارانشان باید از تخریب یکدیگر خودداری کنند، خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید اخلاق مداری و همدلی و صداقت را سرلوحه امورات خود قرار دهند و باید تلاش کنند تا به اعتماد و اطمینان مردم لطمه‌ای وارد نشود.

 

انتخابات مظهر اقتدار ملی و نشانه مردم سالاری

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی انتخابات را مظهر اقتدار ملی و نشانه مردم سالاری دانست و خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی نباید وعده‌های غیر واقعی و تخیلی به مردم در راستای رسیدن به اهداف و رای آوری ارائه دهند و همچنین شعارهایی که نامزدهای انتخابات ارائه می‌کنند باید واقعی و صادقانه باشد.

 

حجت‌الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: کاملا مشهود است که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب کمرنگ جلوه دادن میزان مشارکت مردم در انتخابات است و در ایران اسلامی همه و همه با همراهی، همدلی و وحدت باید اهداف و برنامه‌های دشمنان را نابود کنند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه با اشاره به این که لازمه انتخابات امانتداری، اجرای عدالت و قانونمداری است، خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون گذشته با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات هفتم اسفند ماه، وحدت، انسجام . یکپارچگی خود را به نمایش جهانیان خواهند گذاشت./842/302/ب3

 

ارسال نظرات