۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۱۶۴۳۲
امام جمعه قلعه گنج:

دشمنان به دنبال نفوذ به بدنه نظام و ملت اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قلعه گنج گفت: این روز‌ها ما باید بیشتر از گذشته مواظب باشیم و باید مبارزه با نفوذ را برای مردم تشریح کنیم، زیرا دشمن به دنبال نفوذ به بدنه این نظام و ملت است و منتظر فرصتی است که از پشت خنجر بزند.
امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو، امام جمعه قلعه گنج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: آسیبی که در حال حاضر انقلاب اسلامی را تهدید می کند مسأله نفوذ است و دشمن فهمیده که نمی تواند با این مملکت بجنگد چون می داند که سخت سیلی محکمی خواهد خورد و با وارد کردن تحریم های که چندین سال بر مردم متحمل کرد، اما دید مردم ایران راهشان را با قدرت تمام تر ادامه دادند و در این راستا موفق نشد.


وی با بیان این که دشمن از همه حربه‌های خود در جهت نابودی اسلام استفاده کرده و اما تاکنون به اهداف شوم خود دست پیدا نکرده است، بیان کرد: اکنون نیز از طریق مسأله نفوذ در صدد است تا در ایران راه پیدا کند و از طربق دوستی و رفاقت به هدف شوم خود برسد و باید در این راستا مرافبت شود و اگر غفلت صورت گیرد دشمن کار خود را انجام خواهد داد و خدای نکرده در ایران نفوذ پیدا خواهد کرد.


امام جمعه قلعه گنج ابراز کرد: دشمن در برنامه‌های نفوذی خود به بخش نفوذ در تهاجم فرهنگی اهمیت داده و در تلاش است تا در این راستا اعتقادات، ارزش ها و انگیزه های ما را کمرنگ جلوه دهد و باید در بحث کمرنگ کردن اعتقادات دینی حواسمان باشد.


حجت‌الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی از طریق ماهواره ها و سایت‌های ضداخلاقی را مورد توجه قرار داد و این مسائل باید مدیریت شود تا جلوی نفوذ دشمن گرفته شود و مقام معظم رهبری با هدایت‌گری‌ها و رهنمودهای خود بحث نفوذ را گوشزد کرده‌اند و وظیفه ماست لبیک بگوییم به ندای ایشان و قطعا عبور خواهیم کرد از این گردنه و به امید آن روزی که پرچم اصلی به دست آقا امام زمان(عج) بدهیم.


وی با بیان این که مبارزه با نفوذ از وظایف همه مسؤولان است، افزود: این روز‌ها ما باید بیشتر از گذشته مواظب باشیم و باید مبارزه با نفوذ را برای مردم تشریح کنیم، زیرا دشمن به دنبال نفوذ به بدنه این نظام و ملت است و منتظر فرصتی است که از پشت خنجر بزند.


امام جمعه قلعه گنج یادآور شد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) «خطر آمریکا به اندازه‌ای است که اگر کوچکترین غفلتی کنید، نابود می‌شوید»، بنابراین ما علیه دولت آمریکا تا زمانی که خوی استکباری خودش را ادامه می‌دهد، مبارزه می‌کنیم و به دلیل همین صفت استکباری دولت آمریکا، ملت ایران حاضر نیست با دولت آمریکا دوستی برقرار کند و بنا به فرموده امام خمینی(ره) «رابطه ما با آمریکا مانند رابطه گرگ و میش است، هر وقت گرگ و میش با هم آشتی کردند، ما هم آشتی می‌کنیم».


حجت الاسلام نجنو یادآور شد: امروزه اگر ملت ایران صاحب قدرت و شوکت است به برکت رهنمود‌های مقام معظم رهبری، مبارزات خستگی‌ناپذیر و حضور همیشه در صحنه مردم است، زیرا آمریکا تلاش می‌کند با نفوذ به بدنه این ملت، به کشور نفوذ کند.


وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در این راستا اشاره کرد و گفت: ایشان نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن را بسیار خطرناک‌تر از نفوذ امنیتی و اقتصادی آن دانستند و بر هوشیاری مسؤولان نظام و توجه مردم به پیشگیری از نفوذ فرهنگی، فکری و سیاسی دشمن تأکید کردند.


امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: اگر دشمن موفق شود جریان فرهنگی خود را که رواج لاابالی گری، بی بند و باری، شهوت‌ها با عناوین هنر، رفاه و لذت و غیره است حاکم کند، در واقع نفوذ فرهنگی دشمن محقق شده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های اخیر خود بارها از کلمه نفوذ استفاده کرده‌اند و این نشان از اهمیت موضوع است، بنابراین همه باید به این مسأله مهم توجه داشته باشیم./9709/302/ب2

ارسال نظرات