۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۱۸۰۶۱
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نامزدهای انتخاباتی از تخریب دیگران برای تبلیغ خود استفاده نکنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نقوی ضمن انتقاد از برخی رفتارهای غیر اخلاقی در عرصه انتخابات استان همدان، گفت: همه نامزدها باید تقوای الهی را در تبلیغات خود در نظر بگیرند و از تخریب دیگران برای تبلیغ خود استفاده نکنند.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ناصر نقوی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه استان همدان در جلسه پرسش و پاسخ که با حضور نامزدهای مجلس خبرگان ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان همدان برگزار شد، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم تراز رأی آوردن فردی خاص است.

 

وی در ادامه به ارائه لیستی از سوی شبکه های معاند اشاره کرد و گفت: دشمنی غرب با انقلاب و نظام اسلامی ایران واضح و آشکار است و 200 سال است که استعمار پیر با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن به دنبال از هم پاشیدن شاکله نظام اسلامی در بین مسلمانان جهان است.

 

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه استان همدان تصریح کرد: نام بردن از حدود 15 نفر از نمایندگان ولی فقیه در استان ها در لیست شبکه های معاند غربی حاکی از این حقیقت است که دشمن در پی ایجاد اختلاف و منقطع کردن ارتباط میان مردم و ولایت است.

 

وی با بیان اینکه نقد با تخریب دو مقوله متفاوت هستند، ابراز داشت: خط قرمز، انقلابی بودن افراد است و همه نامزدهای انتخاباتی چه در مجلس خبرگان رهبری و چه در مجلس شورای اسلامی و طرفداران آن ها باید نسبت به لزوم وحدت و پرهیز از تشتت در فضای انتخاباتی توجه کنند.

 

حجت الاسلام نقوی ضمن انتقاد از برخی رفتارهای غیر اخلاقی در عرصه انتخابات استان همدان، تاکید کرد: همه نامزدها باید تقوای الهی را در تبلیغات خود در نظر بگیرند و از تخریب دیگران برای تبلیغ خود استفاده نکنند.

 

وی همگرایی، انسجام و وحدت را راز سلامت جامعه دانست و گفت: خبرگان رهبری نباید حزبی و جناحی باشد و امروز کسی حق ندارد برای پیروزی در انتخابات چهره های شاخص انقلابی را در بلاد مختلف به خاطر خدعه های شبکه های معلوم الحال تخریب کند.

 

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه استان همدان با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند امسال، گفت: حضور همه اقشار با گرایش های مختلف سیاسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی جواب قاطعی به دخالت های شبکه های ماهواره ای معاند خواهد بود که ملت ایران در کمال انسجام و وحدت از آرمان های انقلاب حفاظت و صیانت خواهد کرد و اجازه دخالت به بیگانگان راهرگز نخواهد داد./979/202/ب1

ارسال نظرات