۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴
کد خبر: ۳۱۸۵۷۹
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

مجریان انتخابات بی طرفانه امور انتخاباتی را انجام دهند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: هر شخصی حامی کاندیدایی است، اما مجریان انتخابات باید بی طرفانه امور انتخاباتی را انجام دهند تا سبب ایجاد شائبه ای نشود.
حجت الاسلام عليرضا شاه فضل

حجت الاسلام علیرضا شاه فضل، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌ رسا در کاشان، با اشاره به این که در فرآیند انتخابات مردم، مجریان، ناظرین، کاندیداها و حامیان آنها قرار دارند، گفت: قبل از انتخابات باید سعی بر حضور حداکثری و ضایع نشدن حق کاندیداها شود.

 

وی افزود: به ازای هر کرسی مجلس حدود 20 نفر در رقابت هستند، از این رو کسانی که به مجلس نمی روند ناراحت می شوند و برخی از آنها نیز به روند انتخابات خرده خواهند گرفت.

 

حجت الاسلام شاه فضل با تأکید بر این که اخلاق انتخابات حکم می کند افرادی که رأی نیاورده اند به افراد منتخب مردم تبریک بگویند، گفت: ابهامات موجود برای کاندیداهای شکست خورده باید از طریق مجاری قانونی پیگیری شود تا منجر به ملتهب شدن فضا نشود.

 

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: کاندیداها تلاش خود را برای جلب آرای مردم داشته باشند، اما بعد از انتخابات باید مطیع قانون باشند.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان این که مجریان انتخابات زیر ذره بین مردم هستند، گفت: در حرکات، رفتارها و گفته های مجریان انتخاب باید دقت شود تا سبب حضور بیشتر مردم شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که عدم رعایت قانون از سوی مجریان انتخابات سبب سرخوردگی مردم می شود، گفت: هر شخصی حامی کاندیدایی است، اما مجریان انتخابات باید بی طرفانه امور انتخاباتی را انجام دهند تا موجب ایجاد شائبه ای نشود./1307/303/ب3

ارسال نظرات