۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۳۲۴۵۴۳
آیت الله علم الهدی:

هیچ مقام و جایگاهی به اندازه سربازی امام زمان دارای ارزش نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی در جمع طلاب شهرستان بابل ارزش حقیقی دوران طلبگی را رضایت امام زمان دانست و گفت: هیچ مقامی و جایگاهی به اندازه سربازی امام زمان(عج) و رضایت آن حضرت ارزش ندارد.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عصر امروز در جمع طلاب و روحانیان شهرستان بابل با بیان اهمیت دوران طلبگی، گفت: باید قدردان دوران طلایی طلبگی و سربازی امام زمان(عج) بود و با اخلاص در این عرصه برای خدمت به اسلام کوشش کرد.


وی افزود: کسی که لباس مقدس سربازی امام زمان(عج) را بپوشد باید مطمئن باشد که مورد توجه و عنایت امام عصر(عج) است.


امام جمعه مشهد با بیان خاطراتی از دوران طلبگی خود، خاطرنشان کرد: کسانی که با انگیزه غیرمخلصانه در مسیر فراگیری علوم دینی حرکت کنند، پس از مدتها خواهند دید که هر چه از موقعیت و مقام بوده همه اش خیالات و توهم است.


وی ادامه داد: در این دنیا اگر وکیل، وزیر، امیر، فن آور یا سرمایه دار بشوید هیچ یک به اندازه نوکری امام زمان(عج) و خدمت به اسلام ارزش ندارد.


آیت الله علم الهدی با بیان این مطلب که طلبه باید هم و غم خود را برای نشاندن لبخند رضایت امام زمان(عج) به کار ببندد، تصریح کرد: خوشحالم که 54 سال از عمر خود را به عنوان طلبه در این عرصه هستم و بقیه مقامات و مسؤولیت‌ها در مقابل طلبگی و نوکری ارزش چندانی ندارد.


وی افزود: طلبه حقیقی کسی است که با جدیت و تلاش جهاد گونه در راه فراگیری علوم اسلامی تلاش کند و این فرد از خوشبختی حقیقی بهره مند است.


استاد حوزه و دانشگاه رستگاری دنیا و آخرت را در گرو کار و تلاش خالصانه و با انگیزه الهی عنوان کرد و گفت: زندگی طلبگی با تمام مشکلات و مسائل مادی، پربرکت است و خوشبختی در دنیا و آخرت انسان را تأمین می کند./1313/202/ب2

ارسال نظرات