۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۳۲۵۳۹۰
مدیر حوزه علمیه رودان:

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر رودان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه رودان از برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) همزمان با میلاد امام علی (ع) و با حضور باحضور آیت الله حسینی بوشهری در این شهرستان خبر داد.
مراسم جشن و عمامه گذاري طلاب به مناسبت عيد غدير در شهرهاي مختلف/ اردبيل عکاس: مصطفي آمون

حجت الاسلام مهدیار زارع مدیر حوزه علمیه رودان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: همزمان با میلاد امام علی (ع) مراسم عمامه گذاری تنی چند از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان رودان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این مراسم در شب میلاد امام علی(ع) با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه و مسؤولان استان هرمزگان برگزار می شود.

 

مدیر حوزه علمیه رودان بیان داشت: این تعداد طلاب که کارگاه تلبس را گذرانده و در آزمون مصاحبه نیز قبول شده اند از طلاب پایه ششم، هفتم و هشتم هستند.

 

وی ابراز داشت: مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) رودان از سال 1360 تاسیس شده که پس از مدتی تعطیلی، باز فعالیت خود را از سال 83 آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام زارع تصریح کرد: هم اکنون 115 طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل علوم دینی از پایه اول تا پایه هشتم هستند.


وی با اشاره به ظرفیت پذیرش 60 نفری طلاب در حوزه علمیه رودان در سال جاری بیان کرد: ثبت نام از داوطبان از تاریخ چهارم بهمن ماه همزمان با سراسر کشور آغاز و تا بیستم فروردین ماه ادامه داشت.

 

مدیر حوزه علمیه برادران رودان تصریح کرد: باتوجه به راه اندازی فاز پنج حوزه علمیه مزبور ظرفیت پذیرش بیش از 300 نفر و ارائه خدمات آموزشی براساس برنامه مدیریت حوزه استانی را پیدا می کند.

 

وی، ملاک و معیار پذیرش طلاب همان شرایط ذکر شده در ایین نامه جذب طلاب ذکر کرد که این امر به وسیله نصب بنر و پیامک اینترنت به اطلاع عموم رسیده است.

 

حجت الاسلام زارع در بخش پایانی سخنان خود گفت: تحقیق میدانی از طلاب پس از امتحان کتبی و اعلام نتایج ان بواسطه معاونت اموزش از طریق کادر مدرسه با همکاری سایر طلاب صورت می گیرد./851/302/ب3

ارسال نظرات