تولید و انتشار ۲۰ هزار محتوای دینی در فضای مجازی
به گزارش خبرگزاری رسا، حجتالاسلام وحیدرضا ملکی، رییس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فعّالیتهای صورت گرفته در جهت «تقویت فرهنگ تبلیغ دینی در فضای مجازی در میان طلاب» را شامل برگزاری نشستهای متعدّد با حضور فعالان این عرصه، برگزاری 20 نشست و جلسه هماندیشی با حضور طلّاب، حضور در دوّمین همایش ملّی«فضای مجازی پاک»، برگزاری جشنوارههای سراسری و طرحهای مناسبتی متناسب با رویدادهای مهم، برگزاری دومین سوگواره سراسری مجازی بلاغ ویژه ایام محرم و اجرای چهار طرح مناسبتی ویژه ایام الله دهه فجر، ایام فاطمیه و طرح تبلیغی ویژه عید نوروز عنوان کرد.
رییس اداره تبلیغ مجازی در ادامه در خصوص «شناسایی، جذب و سازماندهی طلاب در فضای مجازی» خاطرنشان کرد: فعالیتهای این اداره در این بخش نیز شامل ثبت نام و تشکیل پرونده برای 980 نفر مبلغ جدید، شناسایی و سازماندهی 110 کانال، سازماندهی 250 نفر از مبلغان در قالب 52 گروه جدید تبلیغی و صدور مجوز برای آنها ذکر کرد.
وی در خصوص فعالیتهای صورت گرفته در راستای «تولید و باز نشر محتوای دینی در فضای مجازی» اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 16 هزار و 600 محتوای تبلیغی در موضوعات و قالبهای مختلف ایجاد و بیش از 3 هزار و681 مطلب توسط گروههای بخش انتشار بازنشر داده شده که در مجموع 10 میلیون و 868 هزار بازدید را به خود اختصاص داده است.
حجت الاسلام ملکی به تشریح برنامههای آتی اداره تبلیغ مجازی در سال جاری پرداخت و اظهار کرد: در سال جدید علاوه بر ادامه و افزایش برنامهها، درصددیم تا زمینه فعالیتهای تبلیغی خواهران طلبه در فضای مجازی را با توجه به ظرفیتهای بالایی که در این قشر وجود دارد، فراهم کنیم./998/د102/ی
منبع: بلاغ