۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۳۲۵۹۰۲
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

نیروی دریایی ارتش صلابت و اقتدار خود را مدیون خون پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صلابت و اقتدار خود را مدیون خون پاک شهدا است و وظیفه دارد تا راه مقدس شهدا را ادامه داده و پاسدار راستین فرهنگ ایثار و شهادت باشد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا اقتدار و قدرت خود را در مرزهای آبی کشور نشان داده و توان خود را به منظور دفاع از کیان اسلامی به رخ جهانیان بکشیم.
آيت‌الله دري نجف‌آبادي

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شامگاه سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی که در محل بیت نماینده ولی فقیه استان مرکزی در اراک برگزار شد، بیان کرد: امروز در ایران اسلامی وحدت و همدلی چشمگیری بین مردم و مسؤولان به ویژه نیروهای مسلح در کشور برقرار شده که این مهم نیز به برکت وجود ولایت فقیه در کشور است.

 

پاسداری و حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی امری واجب است

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این که پاسداری و حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی امری مهم و واجب است که باید با هر نفوذی که منجر به برهم خوردن وحدت، اتحاد و انسجام ملی کشور می‌شود برخوردی جدی شود، گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی باید همواره قدردان زحمات شبانه روزی نیروهای مسلح باشند و همواره خداوند را به دلیل این نعمت های ارزشمند شاکر باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صلابت و اقتدار خود را مدیون خون پاک شهدا است و وظیفه دارد تا راه مقدس شهدا را ادامه داده و پاسدار راستین فرهنگ ایثار و شهادت باشد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا اقتدار و قدرت خود را در مرزهای آبی کشور نشان داده و توان خود را به منظور دفاع از کیان اسلامی به رخ جهانیان بکشیم.

 

ضرورت نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در کشور

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این که نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در کشور ضرورتی مهم است، اظهار داشت: امروز در کشور تمامی دستگاه‌ها، نهادها، دولت و مسؤولان باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری باید منطبق با فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت باشد، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت نیست،  بلکه به معنای صحیح مصرف کردن است.

 

امام جمعه اراک در ادامه خاطر نشان کرد: تحیکم امنیت ملی، احیاء فرهنگ ایرانی و اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز ایران اسلامی است و تمامی برنامه های دولت و کارگزارن نظام باید بر حول این سه محور تدوین شود.

 

استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به این که استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور محسوب می شود، گفت: در استان مرکزی تنها 40 درصد از ظرفیت های صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفته است و در این راستا مسؤولان باید مشکلات این شرکت های صنعتی را فهرست بندی کرده و در مسیر حل آنها گام بردارند.

 

شایان ذکر است، پیگیری های دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برای عملیاتی ساختن مصوبات، تشکیل سه کارگروه تخصصی برای فهرست بندی کردن اسیب های اجتماعی استان مرکزی مهم‌ترین مصوبات این نشست بود./842/202/ب2

ارسال نظرات