۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۲۵۹۳۵
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان استان مرکزی خبر داد؛

اعزام خانواده‌ های حوزویان استان مرکزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که خانواده های حوزویان استان مرکزی به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند، گفت: کاروان راهیان نور خانواده های حوزویان استان مرکزی از مدارس علمیه شهرستان های اراک، خمین، محلات، نراق، آشتیان، شازند و ساوه به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
حجت‌الاسلام سهيل جعفري، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام سهیل جعفری، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که خانواده های حوزویان استان مرکزی به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند، گفت: کاروان راهیان نور خانواده های حوزویان استان مرکزی از مدارس علمیه شهرستان های اراک، خمین، محلات، نراق، آشتیان، شازند و ساوه به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

 

تعالی روحی و فرهنگی خانواده‌ها و فرزندان حوزویان

حجت‌الاسلام جعفری هدف از اعزام این کاروان ها را آشنایی خانواده های حوزویان با مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: اردوی راهیان نور سبب می شود تا خانواده ها با شرایط سخت مناطق جنگی و رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که اردوی راهیان نور نقش تعیین کننده ای در تعالی روحی و فرهنگی خانواده ها و فرزندان حوزویان ایفا می کند، گفت: آشنایی با رشادت ها، مبانی و آموزه های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم ارزشمند آن دوران به نسل امروز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

 

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی

حجت‌الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: بازدید و آشنایی با فضای معنوی و روح بخش مناطق عملیاتی  هشت سال دفاع مقدس فرصتی برای آشنایی با حال و هوای جنگ و شهادت برای علاقه مندان به ویژه نسل جوان است.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی را از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانست و افزود: کاروان های راهیان نور فرصت مناسب برای انتقال باورهای انقلاب و ارزش‌های شهدا در بین نسل‌های جوان جامعه است.

 

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به مناطق بازدید شده خانواده حوزویان استان مرکزی از مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار کرد: فکه، هویزه، طلاییه، فتح المبین، دهلاویه، چزابه، شلمچه، اروندکنار و منطقه عملیاتی والفجر 8 مناطق مورد بازدید خانواده حوزویان استان مرکزی بوده است.

 

شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا تحقق بخشیدند

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه با بیان این که شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند ،بیان داشت: شهدا با اخلاص و روحیه ایثارگری، سرمایه وجودی خود را در راه خدا هدیه کردند.

 

حجت‌الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: فداکاری و جانفشانی‌های شهدای جنگ تحمیلی کشور عزیزمان همیشه در تاریخ ماندگار است و امروز مسؤولان ایران اسلامی باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

 

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا به تحقق رسانیدند و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ای خاص و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند، گفت: امروز افتخارات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات نظامی نیست و عزت کشور به شهدا و خون شهیدان گرانسنگ و والامقام است./842/302/ب2

ارسال نظرات