۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۳۲۵۹۵۸

جشن مولود کعبه در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ بررسی فرازهایی از زندگانی و الگوی تربیتی آن امام در ویژه برنامه «مولود کعبه» و بررسی پیشینه، جایگاه و ابعاد فقهی و اجتماعی اعتکاف در برنامه «فقه پویا» از جمله برنامه­های رادیو معارف است.
جشن مولود کعبه در رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، ویژه برنامه «مولود کعبه» و بررسی پیشینه، جایگاه و ابعاد فقهی و اجتماعی اعتکاف در برنامه «فقه پویا» از جمله برنامه­های رادیو معارف است.

 

جشن میلاد مولود کعبه در رادیو معارف

 

ویژه برنامه «مولود کعبه» در شب میلاد امیر مؤمنان حضرت علی(ع) از رادیو معارف پخش می شود.

 

همزمان با شب 13 رجب سالروز میلاد باسعادت حضرت امام علی(ع) ویژه برنامه «مولود کعبه» فرازهایی از زندگانی و الگوی تربیتی آن امام همام را مرور می کند.

 

در بخش اول برنامه حجت الاسلام و المسلمین استاد مهدی پیشوایی به تشریح ماجرای تولد و دوران کودکی آن بزرگوار می پردازد.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین ایراندوست بر محور نهج البلاغه به تبیین الگوی تربیتی امیر المومنین در حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی و شیوه های الگو دهی، الگو پردازی و الگو زدایی حضرت خواهد پرداخت.

 

ویژه برنامه « مولود کعبه » با تلاش گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف چهارشنبه اول اردیبهشت ساعت 25 : 21 زنده و مستقیم از صدای فضیلت پخش می شود.

 

محمد حسین پور تهیه کنندگی و شاهین احمدیان گویندگی این ویژه برنامه رادیویی را بر عهده دارند.

 

بررسی پیشینه، جایگاه و مسائل فقهی اعتکاف

در آستانه برپایی مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور برنامه « فقه پویا» با حضور حجج اسلام تکیه‌ای و اکبر نژاد به مرور پیشینه و جایگاه اعتکاف همچنین تبیین مسائل فقهی و دستاوردهای فردی و اجتماعی این آئین مذهبی می پردازد.

 

برنامه « فقه پویا » با تلاش گروه فقه و اندیشه رادیو معارف به تهیه‌کنندگی حمید علیخانی و گویندگی سیدمرتضی موسوی‌نژاد پنجشنبه‌ ها ساعت 14:45 از صدای فضیلت پخش می شود.

 

علاقه‌مندان برای دریافت فایل صوتی برنامه پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «فقه پویا» در پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو معارف مراجعه کنند./998/101/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات