۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۲۲۸۹۳
آیت الله صفایی بوشهری:

جشنواره شعر رضوي نمادي از طلوع فرهنگ رضوي است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: جشنواره شعر رضوي نمادي از طلوع فرهنگ رضوي است و بايد تابش آن در تمام طول سال جامعه را در بر بگيرد.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با مسؤولان برگزاري جشنواره ملي مشاعره رضوي و جشنواره استاني دانش آموزي شعر رضوي گفت: جشنواره شعر رضوي نمادي از طلوع فرهنگ رضوي است و بايد تابش آن در تمام طول سال جامعه را در بر بگيرد.

 

وی افزود: جشنواره مشاعره رضوي به عنوان يكي از نمادهاي فرهنگ رضوي براي فهم، اجرايي و نهادينه شدن آموزه هاي امام رضا (ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأكيد بر لزوم آشنايي مردم استان بوشهر با سبك زندگي رضوي، اظهار داشت: ميزباني جشنواره رضوي براي اين استان يك سعادت و افتخار محسوب مي شود و مسئولان برگزاري آن با تلاش خود بوشهر را يكي از استان‌هاي موفق در برگزاري جشنواره رضوي معرفي كرده اند.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه جشنواره مشاعره رضوي به برنامه ريزي و مديريت نوآورانه نیاز دارد، افزود: تجليل از شاعران و چاپ اشعار استفاده شده در جشنواره هاي رضوي بايد در دستور كار برگزاركنندگان اين جشنواره باشد.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: تلاش براي انعكاس جشنواره استاني دانش آموزي شعر رضوي در سطح ملي نيز حائز اهميت فراواني است كه دعوت از چهره هاي مطرح ملي مي تواند به تحقق اين مهم كمك كند.

 

وی اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه عكس و كتاب رضوي، فراهم شدن پخش مسابقه هاي جشنواره شعر رضوي در شبكه آموزش، برپايي موزه رضوي از جمله عوامل انگيزشي است كه مي تواند به حضور جدي مردم در برنامه هاي مرتبط با جشنواره شعر رضوي به آن پرداخته شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: برگزاري مسابقه عكاسي براي عكاسان بوشهري با موضوع رضوي و تهيه عكس از آستان قدس رضوي نيز از ديگر جاذبه هايي است كه مي تواند ضميه جشنواره ملي شعر رضوي در بوشهر باشد./102/846/ب1

ارسال نظرات