۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۲۲۹۵۸
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

امروز تمام حق در مقابل تمام باطل قرار دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز حساس ترین مقطع زمانی در تاریخ اسلام است، گفت: اکنون تمام باطل در مقابل تمام حق قرار دارد.
آیت الله علی سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ظهر امروز در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد و حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد جانشین حجت الاسلام غلامرضا گودرزی شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور با حضور در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه ابراز داشت: مقطع زمانی که در آن زندگی می کنیم از حساس ترین مقاطع تاریخ اسلام است و به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب، همچون ایام مباهله، امروز تمام اسلام در مقابل تمام کفر قرار گرفته است.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور ادامه داد: این شرایط مختص کشور ایران نبوده و در تمام جهان جاری است و این تقابل از دوره فرعون وجود داشته و هم اکنون نیز وجود دارد اما هیچ گاه گستردگی این تقابل به اندازه امروز نبوده است.


وی با اشاره به خطبه 25 نهج البلاغه که به تشریح عوامل پیروزی و شکست امت ها از منظر امام علی (ع) می پردازد تصریح کرد: الگوهای الگوهای امام علی (ع) برای تمام تاریخ و به خصوص شرایط کنونی درس آموز است تحولات امروز متأثر از اتفاقات مختلفی می باشد.


حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی بیان داشت: امام علی (ع) رابطه حق و باطل را به زیبایی بیان می کند، اگر باطل بر نقطه ای متمرکز شد قطعأ پیروز می شود و یا اگر حق دچار تفرقه شد شکست می خورد زیرا اجتماع مردم بر یک نقطه واحد سبب پیروزی خواهد شد.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور افزود: رهبر معظم انقلاب بارها بر مقوله اقتصاد مقاومتی تأکید کرده و تبعات عدم اجرای اقتصاد مقاومتی را بیان فرمود، مسأله نفوذ نیز از دیگر مسائلی است که همواره مورد تأکید رهبری بوده و هست.


وی خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت فقیه یعنی نه یک قدم جلوتر حرکت کردن و نه عقب افتادن از ولی، همراهی نکردن با ولایت موجب تنها ماندن اسلام و سقوط آن است.


حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تأکید کرد: امانت ها را باید به صاحب آن بازگرداند و مسؤولیت ها همگی امانت هستند پس مسؤولان باید اهل امانتدار بوده و هوشیاری و بصیرت لازم را کسب نموده و به تعهدات خود پایبند باشند.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور اظهار داشت: باطل به دنبال اصلاحاتی است که مغایر با اصلاحات اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام است، صلاح اسلام و نظام به دست انبیای الهی است که طبیب نفس هستند./202/857/ب1

ارسال نظرات