۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۲۲۹۷۹
امام جمعه پاوه:

مستکبران با تدوین پروژه های اسلام هراسی قصد منزوی کردن ایران را دارند

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه تشکیل گروهک های تروریستی با هدف سیاه نمایی چهره اسلام صورت گرفته است، گفت: مستکبران با تدوین پروژه های اسلام هراسی قصد منزوی کردن ایران را دارند.
ماموستا قادر قادری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه ظهر امروز با حضور در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ابراز داشت: امروز مستکبران جهان با تدوین پروژه های اسلام هراسی قصد منزوی ساختن ایران اسلامی را دارند.


ماموستا قادری تصریح کرد: تشکیل گروهک های تروریستی اقدامی در جهت سیاه نمایی چهره اسلام است و اما این جهالت نه تنها چهره ایران اسلامی را مخدوش نکرده بلکه تبعات آن دامنگیر خود آن ها شده است.


امام جمعه شهرستان پاوه بیان داشت: گروهک داعش با هدف خشن جلوه دادن چهره اسلام تشکیل شد و آل سعود نیز با اقدامات منطقه ای خود به دنبال ترویج ایران هراسی در جهان است.


وی خاطرنشان کرد: نقشه های شوم آل سعود هیچگاه ایران را منزوی نخواهد کرد بلکه به برکت وجود رهبری آگاه و مقتدر، اکنون ایران از اقتدار جهانی برخوردار بوده و آل سعود روز به روز منزوی تر می شود.


ماموستا قادری اظهار داشت: ایران کشوری مستقل است و اجازه سلطه هیچ مستکبری بر کشور ایران داده نخواهد شد زیرا مردم بصیر ایران خواهان صلابت و اقتدار کشور هستند.


امام جمعه شهرستان پاوه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نقش اثرگذار مردم مرزنشین در حفظ امنیت داخلی کشور عنوان داشت: شجاعت و غیرت مردم در مرزهای کشور در کنار قدرت نظامی ایران مانع نفوذ دشمنان به خاک کشور شده و توطئه های آن ها را خنثی می کند.


وی خواستار رفع مشکلات مردم در مناطق مرزی شد و افزود: مسؤولان باید در جهت فراهم کردن رفاه مردم مرزنشین تلاش خود را دوچندان نموده و به معضلات اقتصادی مردم در این مناطق رسیدگی کنند.


ماموستا قادری در پایان گفت: امید است با حفظ و تحکیم اتحاد مسلمانان و تبعیت از فرامین ولی فقیه، اهداف متعالی نظام محقق شده و کشور از هر گونه وابستگی به بیگانگان رهایی یابد./202/857/ب1

ارسال نظرات