۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۴۲۳۳۰۲
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

عدم توجه به وسوسه‌های شیطان راهکاری برای تقویت مسائل دینی در انسان است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عدم توجه به وسوسه‌های شیطانی و نفسانی را راهکاری برای تقویت مسائل مذهبی و دینی در انسان معرفی کرد و گفت: اگر به وسوسه‌های شیطانی و نفسانی که به سراغمان می‌آیند نه بگوییم قطعاً در کارمان نیز به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عصر امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، گفت: اگر در زندگی ناخواسته سرگرم فضاهایی شویم و دینداری و توجه به مسائل مذهبی اولویت چندم ما شود و توجه به این مقوله مهم را به آینده موکول کنیم یقیناً به بیراهه رفته و دچار انحراف شده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: مذهبی بودن و توجه به مسائل دینی جدای از زندگی نیست و نباید نگاهمان این‌گونه باشد که توجه به این دو در دو برهه زمانی جدا باید انجام شود.

 

امام‌جمعه قزوین عدم توجه به وسوسه‌های شیطانی و نفسانی را راهکاری برای تقویت مسائل مذهبی و دینی در انسان معرفی کرد و افزود: اگر به وسوسه‌های شیطانی و نفسانی که به سراغمان می‌آیند نه بگوییم قطعاً در کارمان نیز به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به حقوق پایین و مشکلات عدیده کارگران اشاره و بر تلاش برای حل جدی آن‌ها تأکید کرد و گفت: جامعه دین دار جامعه‌ای است که کارگران آن حقوق خود را به‌موقع دریافت نموده و مسئولان هم در پی حل مشکلات کارگران باشند.

 

وی توجه و اهتمام به مسائل دینی را موجب سربلندی در قیامت و نزد خدای متعال دانست و اضافه کرد: هر کسی برای غیرخدا کار کند یقیناً در قیامت دچار مشکل خواهد شد و اگر برای حل مشکلات مردم با نیت جلب رضای خدا حرکت کنیم و در این مسیر جدیت داشته باشیم خدای متعال مشکلات را برطرف خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به تأکیدات رهبری در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان نه تنها در حوزه اقتصاد به اقدام و عمل تأکید می‌کنند، بلکه در سایر بخش‌ها و در ترویج خوبی‌ها و پرهیز از بدی‌ها نیز به همان میزان تأکید کرده‌اند و باید به آن‌ها نیز توجه کنیم.

 

امام‌جمعه قزوین جزیره‌ای نگاه کردن در حوزه دینی و مذهبی را یکی از آفت‌هایی دانست که انسان را به عذاب دنیوی و اخروی خواهد کشاند و گفت: خدای متعال دین را جزیره‌ای معرفی نکرده و اخلاق، اقتصاد، ولایت و همه معادلات ما باید بر مبنای دین شکل بگیرد تا کارهایمان اثرگذار شود.

 

وی در پایان بیان کرد: نباید منتظر بمانیم تا دیگران مشکلات ما را برطرف نمایند چرا که خدای متعال فرموده دشمنان هیچ‌گاه خیر شما را نمی‌خواهند و باید با تکیه بر منابع گسترده و نیروی انسانی توانمند داخلی در پی حل مشکلات کشور و توسعه و پیشرفت باشیم./955/203/ب2

ارسال نظرات