۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۲۴۰۰۹
مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

اعزام ۱۳۰۰ مبلغ همزمان با فرا رسیدن عید مبعث به مناطق مختلف خوزستان

مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام 1300 مبلغ خواهر و برادر با توجه به نزدیک بودن عید مبارک مبعث به مناطق گوناگون استان خوزستان و پرداختن به مسائل دینی، اجتماعی و فرهنگی از سوی این گروه خبر داد.
حجت الاسلام فردآقایی مبلغان

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن عید مبعث، گفت: در همین راستا 850 مبلغ و 450 مبلغه را سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با هماهنگی های صورت گرفته برای اعزام در سراسر استان خوزستان مشخص کرده است.

 

مسؤول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که از طریق سامانه سجام و هماهنگی های صورت گرفته این مبلغان اعزام خواهند شد، ابراز داشت: با هماهنگی های صورت گرفته 1000 نفر از ائمه جماعات استان برنامه ها و مناسبت های عید مبعث را پوشش خواهند داد.

 

حجت الاسلام فردآقایی در ادامه خاطرنشان کرد: سخنرانی در مساجد، برپایی ایستگاه های صلواتی، دعوت از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، گفتمان های دینی و حلقه های معرفتی از فعالیت های مبلغان و ائمه جماعات در مناطق تبلیغی خواهد بود.

 

این مقام مسؤول افزود: گستره تبلیغی مبلغان در عید مبعث 27 شهر از خوزستان و در دو بخش شهری و روستایی خواهد بود و مساجد، هیأت ها، حسینیه ها، نمازخانه های ادارات و خوابگاه های دانشجویی که به عنوان مراکز فرهنگی فعالیت می کنند، تحت پوشش فعالیت های تبلیغی مبلغان قرار خواهند گرفت.

 

وی تبیین شخصیت بی نظیر و والای پیامبر اکرم(ص) را از محور سخنرانی های مبلغان برشمرد و اظهاردداشت: تبیین سیره عملی و زندگانی آن حضرت، اسلام شناسی و فلسفه تشریع احکام اسلامی با توجه به آخرین دین آسمانی بودن، تبیین وقایع تاریخی مصادف با بعثت، جریان شناسی خواص و عوام زمان پیامبراکرم(ص)، مواجهه آن حضرت با خواص و عوام و دعوت از آنها، جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی از محور فعالیت ها و سخنرانی های مبلغان است./9456/302/ب2

ارسال نظرات