۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۲۴۸۴۱
شهید شمسی پور در آغوش خاک آرام گرفت؛

رفتند تا راه شهادت را به جوانان رهنمون شوند/ مرد پیکار نبل و الزهرا دروازه بهشت را فتح کرد

شاید بهترین جوابی که برای رفتن بزرگانی چون سردار شهید حسین همدانی و شهید علیرضا شمسی پور در این روزها از دیار همدان وجود داشته باشد این است که آنها برای نشان دادن راه و رسم شهادت به نسل جوان برای روز مبادا نگه داشته شده بودند.
شمسی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، حال و هوای همدان در روز شهادت امام موسی کاظم(ع) با خبر شهادت این شهید مدافع حرم و از یادگاران دفاع مقدس دگرگون بود.

 

سردار شهید علیرضا شمسی‌پور در حین عملیات تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق، در پی انفجار مین به فیض شهادت نائل آمد.

 

از جمله مسؤولیت‌های این شهید والامقام می‌توان به ریاست هیأت تیراندازی استان همدان و نیز ریاست بسیج ورزشکاران استان اشاره کرد.

 

تسلط ایشان به زبان عربی، انگلیسی، ترکی و کردی از دیگر ویژگی های این شهید بزرگوار بود.

 

عصر دیروز مراسم تشییع این بزرگوار از میدان عاشورا آغاز شد که با حضور خیل کثیری از مردم ولایتمدار و هرزمان این شهید همراه بود، البته نکته جالب توجه آن بود که پیکر شهید شمسینی از بلوار شهید حسین همدانی وارد میدان عاشورا شد و این ملاقات دوشهید در نوع خود بسیار منحصر به فرد بود.

 

لحظاتی قبل مراسم تشییع شهید شمسی پور با حضور سردار باقر‌زاده فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌اصفهانی منتخب مردم همدان در مجلس خبرگان، تنی چند از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان نظامی و انتظامی استان و خیل عظیمی از مردم ولایی همدان برگزار شد.

 

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان بر پیکر این شهید والا مقام نماز اقامه کرد./979/202/ب1

 

 

 

ارسال نظرات