۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۲۵۳۳۶
امام جمعه دابو و دشت سر آمل:

حمایت از کشاورزی زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که حمایت از کشاورزی زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: مکانیزه کردن ادوات کشاورزی امر مهمی است که باید در این عرصه گام های شایسته ای برداشته شود.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جلسه شورای اداری آمل با بیان این که ضرورت دارد خدمات ارزنده ای را با صداقت و درستی به مردم ارائه دهیم، گفت: کارها و خدمات ماندگاری که از سوی مدیران انجام شود برکات ارزشمندی دارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: شاهد اقدام و عمل در عرصه کشاورزی هستیم که کشاورزان ما نیازمند حمایت های ویژه هستند.

 

وی با بیان این که حمایت از کشاورزی زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: مکانیزه کردن ادوات کشاورزی امر مهمی است که باید در این عرصه گام های شایسته ای برداشته شود.

 

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: دو سال است از کلنگ زنی زمین ساخت مصلی نمازجمعه دابودشت می گذرد که اقدامی انجام نشده و امید داریم در این عرصه اقدام و عملی صورت گیرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: در سایه اتحاد و همدلی خدمات ارزنده و شایسته ای دارد صورت می گیرد که از جمله آن افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) آمل است وعده زیادی از افراد جویای کار به دفاتر ائمه جمعه مراجعه می کنند و ضرورت دارد در جذب نیروها از افراد بومی استفاده شود.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: مدیران زحمتکشی داریم که نیاز به وحدت و همدلی بیشتر است و باید گزارش فعالیت های صورت گرفته به مردم ارائه شود.

 

وی افزود: خدمت به مردم برکات و دستاوردهای ارزنده ای دارد که باید تلاش های شایسته ای صورت دهیم تا در این عرصه کوشا باشیم.

 

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل در این جلسه اظهارداشت: با تدبیر رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم که باید در راستای اجرای عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی گام های خوبی برداشته شود.

 

وی تصریح کرد: ضرورت دارد از شعارگرایی پرهیز کرده و اقتصاد درون گرا، برون گرا و مبتنی بر توسعه پایدار مقاومتی را به نحوی شایسته تقویت کنیم.

 

معاون استاندار مازندران با بیان این که باید توجه به اتمام پروژه های نیمه تمام وجود داشته باشد، گفت: استفاده از مشارکت همه جانبه مردم به خصوص در سرمایه گذاری ها باید صورت گیرد.

 

منفرد ادامه داد: افق روشنی در بسط روابط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به وجود آمده است که باید بتوانیم از حضور فعالان کشورهای خارجی در ایران استفاده کنیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات