۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۹۱۵
امام جمعه خرم آباد:

آمریکا پس از برجام دسیسه های جدیدی در پیش گرفته است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که پس از مذاکرات هسته ای و برجام، آمریکا دسیسه های جدیدی در پیش گرفت، گفت: با تهدید رهبر معظم انقلاب و در سایه روحیه استقامت ملت ایران دشمن عقب نشینی کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) مهدی آل محمد، گفت: روز و شب نیمه شعبان بسیار با فضیلت است.

 

وی با بیان این که به فرموده امام باقر(ع) هیچ شبی پس از شب قدر همچون شب نیمه نیمه شعبان نیست، افزود: این شب پرفضیلت شب برات نامیده شده است و به معنای آزادی از دوزخ و آتش جهنم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر توجه به اعمال شب نیمه شعبان عنوان داشت: غسل و دعا کردن، 100 رکعت نماز خواندن، استغفار و شب زنده داری، قربانی کردن و صدقه دادن از جمله اعمال این شب است.

 

مهم ترین وظیفه منتظران دعا برای فرج امام زمان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که هم اکنون در دوره انتظار به سر می بریم، خاطرنشان کرد: مهم ترین وظیفه ما در عصر انتظار و دوران غیبت دعا کردن برای فرج امام زمان(عج) و دوری از گناهان است.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان این که روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان نامیده شده است، اظهار داشت: مجموعه وزرات اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) که مسؤولیت امنیت جامعه را بر عهده دارند، حافظان امنیت جامعه هستند.

 

وی با بیان این که حفظ امنیت و آسایش کشور مجاهدت خاموش است، عنوان کرد: مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) پایه های اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی را تأمین می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به ناامنی کشورهای منطقه و اروپا و سرنگو شدن هواپیمای مصر از سوی داعش، بمب گذاری داعش در فرانسه یادآور شد: به لطف الهی داعش کوچک ترین اقدامی نتوانسته در ایران اسلامی انجام دهد و کشور ما در امنیت کامل به سر می برد.

 

وی اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی نظامی و انتظامی و مجموعه وزارت اطلاعات را مایه افتخار و ارزشمند خواند.

 

سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس بیان داشت: سوم خرداد روز مقاومتف ایثار و پیروزی است.

 

وی در ادامه فتح خرمشهر را افتخار دوران دفاع مقدس و از عنایات حق تعالی خواند و گفت: رزمندگان ما با توکل به خدا، استقامت و ایثار خرمشهر را فتح کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به فرموده امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: فتح خرمشهر معجزه الهی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین درسی که از فتح خرمشهر می گیریم این است که اگر ملت ما با توکل بر خدا، استقامت و ایستادگی در عرصه های گوناگون فعالیت کنند همواره پیروز و سربلند می شوند.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که پس از مذاکرات هسته ای و برجام آمریکا دسیسه های جدیدی در پیش گرفت، یادآور شد: با تهدید رهبر معظم انقلاب و در سایه روحیه استقامت ملت ایران دشمن عقب نشینی کرد.

 

وی در پایان عنوان داشت: با توکل بر خدای متعال و روحیه مقاومت و ایستادگی می توانیم بر مشکلات غلبه کرده و زمینه رشد و پیشرفت را فراهم کنیم./201/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات