۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۲۷۹۳۲
امام جمعه نجف آباد:

نمایندگان مردم به جای جناح بندی و یارکشی به دنبال رفع مشکلات جامعه باشند

حجت الاسلام حسناتی با تذکر به برخی جبهه گیری ها در فضای مجلس دهم که در آستانه شروع این دوره از مجلس است، گفت: وظیفه اصلی نمایندگان باید رفع مشکلات مردم، در راستای عزت ملت و تداوم راه امام و شهدا باشد.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت بقیه الله(عج) درباره ویژگی های جامعه مهدوی، گفت: تکامل بشریت در دوران ظهور و به تکامل رسیدن عقل ها، انسان را به نهایت مقصدش که عدالت کل عالم است، خواهد رساند.

 

غایت جامعه مهدوی، عدالت کل عالم است

وی درباره مکاتب و ایسم های انحرافی که درباره مهدویت در عالم شکل ظهور کرده است، افزود: استعمارگران عالم مکتب ها و ایسم های مختلفی را به خورد بشر می دهند که جز لجن زاری بیش نیست و استعمار مدرن این گونه است که همه واژه های خوب و عالی را می گیرد و با تهی کردن درونش، تنها از پوسته آن به نفع خود استفاده می کند.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم بیان داشت: وظیفه و دغدغه اصلی نمایندگان مجلس باید رفع مشکلات مردم باشد و قرار گرفتن یک عده با سلیقه ها و ذوق های مختلف تنها هدفشان باید عزت ملت و تداوم راه امام و شهدا باشد.

 

هدف نمایندگان مجلس باید رفع مشکلات مردم باشد نه یارکشی و جناح بندی

وی با تذکر به برخی جناح بندی ها در مجلس افزود: مجلس جدید نباید به دنبال یارکشی و لشکرکشی باشد که گاها رسانه ها نیز به این اتفاقات دامن بزنند و باید نمایندگان بدانند که مردم از این گونه رفتارها بیزارند و این مردم برای امنیت و گسترش ارزش های اسلام انقلاب کرده اند و همه باید در هر مسؤولیتی در این راستا حرکت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد درباره حوادث منطقه و شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان حزب الله بیان کرد: حوادث و جنگ های منطقه پرده از نقاب دشمنان و استعمار برداشته است که در پوشش مذاکره به دنبال تجزبه کشور عراق هستند و به اسم آتش بس در سوریه، نیروهای داعش را تجهیز می کنند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهادت چنین مردانی در میدان حق و مبارزه با باطل افتخار شیعه است و تمام شهدایی که در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیدند و شهدای کشورهای مسلمانی چون یمن در زیر یوغ استعمار آل سعود همه نشان از پیروزی و عظمت اسلام است و آنجایی که دنیای اسلام با هم متحد، همدل و مخلص باشند، پیروزی و نصرت حتمی است.

 

همدلی و اطاعت از رهبری رمز موفقیت در میدان فرهنگی و اقتصادی است

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به برخی مناسبت های هفته آینده نیز گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد، نشان از اخلاص، صداقت و وحدت تمام نیروهای نظامی ایران بود که به فرمان ولی امر مسلمین به عنوان حجت خداوند لبیک گفتند و با مقاومت همه جانبه از دین دفاع کردند.

 

وی اصلی ترین روش و فرمول برای مبارزه در میدان نبرد فرهنگی و اقتصادی را در شرایط کنونی، سرمشق گرفتن از میدان نبرد 8 سال دفاع مقدس برشمرد که با سلاح ایمان، صداقت، همدلی و اطاعت از رهبری که در طول تاریخ و در کلام الهی و ائمه معصومین به آن تأکید شده است، باید بر مشکلات فائق آمد.

 

امام جمعه نجف آباد در ادامه به مناسبت روز جمعیت افزود: هوشیاری در سیاست های کلی نظام یکی از وظایف اصلی همه ما است به ویژه در بحث جمعیت که با وجود آمارهای ارائه شده در 30 سال آینده به یک کشور پیر تبدیل خواهیم شد و برای مقابله با این معضل توجه هر چه بیشتر به نسل جوان و ایجاد زمینه اشتغال و  ازدواج جوانان باید در رأس قرار گیرد./201/1306/ب1

ارسال نظرات