۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۴۲۸۳۴۶

انتصابات جدید آستان قدس رضوی

 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، در حکمی سید مرتضی بختیاری را به عنوان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب کرد.
مرتضی بختیاری فرهادرهبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در حکمی سید مرتضی بختیاری را به سمت قائم مقامی آستان قدس رضوی و مهندس مهدی عزیزیان را که پیش از این در این جایگاه بود به عنوان مشاور عمرانی و عضو هیأت امنای آستان قدس رضوی منصوب کرد.

 

در این حکم عمل به منشور 7 گانه مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی و برنامه ریزی در جهت تحقق این مهم از سوی کلیه اجزای آستان قدس به عنوان اصول و اساس اقدامات قائم مقام جدید مطرح شده است.

 

بختیاری متولد سال 1331 در مشهد دارای تحصیلات حوزوی پیش از این مدیر کل دادگستری استان خراسان و فارس، رییس سازمان زندان‌ها، استاندار اصفهان در دولت اول احمدی‌نژاد و وزیر دادگستری در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بوده است.

 

در ادامه این انتصابات دکتر فرهاد رهبر متولد 1338 در شهر سمنان با سابقه ریاست دانشگاه تهران، معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات دولت خاتمی و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی دولت احمدی نژاد، که در فروردین 93 به عنوان عضو و نایب رئیس شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور از سوی وزیر اقتصاد دولت روحانی انتخاب شده است از سوی تولیت آستان قدس رضوی به عنوان مشاور عمرانی و دبیر کارگروه اقتصادی آستان قدس منصوب شد./101/933/ب1

ارسال نظرات