۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۲۸۴۰۹
رزمنده دوران دفاع مقدس:

۳ خردادماه نماد استقامت، اتحاد و اخلاص رزمندگان اسلام است

رزمنده دوران دفاع مقدس فتح خرمشهر را اراده پولادمردان انقلاب دانست و گفت: سوم خرداد گره خوردن استقامت، اتحاد و اخلاص رزمندگان اسلام است.
محمد طالبی

سردار محمد طالبی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: فتح خرمشهر اراده پولادین ابرمردان و مخلصان بی ادعایی بود که بدون چشم داشتی برگ زرینی دیگر به افتخارات انقلاب اسلامی افزودند.


رزمنده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: حماسه فتح خرمشهر گره خوردن استقامت، پایداری، تقوا و اتحاد تمام اقشار در جهت تبیین ارزش های اسلام است.


طالبی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا، عباس گونه در حماسه خرمشهر، اوج ولایتمداری خود را به خونخواران جهان ثابت کردند و با مدد طلبیدن از پروردگار اجازه ندادند که غیرت و شرافت انقلاب اسلامی خدشه دار شود.


وی سوم خرداد را جشن انقلاب اسلامی دانست و مطرح کرد: تلاش ابرمردان انقلاب با دستان خالی و بدون هیچ گونه امکانات و حمایت از سوی کشوری موجب رفع موانع موجود بر سر راه پشرفت و ترقی انقلاب شد و نقشه های کفار را بی اثر ساخت.


جانباز دوران دفاع مقدس مطرح کرد: انقلاب اسلامی با همجه های دشمنان دچار انحراف از مسیر حق شده است و کفار جهانی درصدد به تاراج بردن فکر و فرهنگ اصیل انقلاب بوده اما باید قلب ها را از گناه و انحراف زدود و تقوا و ایمان الهی را جایگزین ساخت.


رزمنده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: فضای جامعه آکنده از فتنه های دشمنان است، موضعگیری و بصیرت افزایی به موقع در برابر فتنه ها، هدایت، حرکت را رقم زده و انقلاب را از ضربه های نابهنگام خونخواران حفظ می کند.


طالبی در پایان با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین (ع) بیان داشت: کسی که بصیرت نداشته باشد رأی او نادرست و بی ارزش است از این رو توجه به این موضوع و عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب روشنایی و نور را به قلوب انسان ها می تاباند./303/857/ب1

ارسال نظرات