۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۴۲۸۵۷۷
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در گفت وگو با رسا:

اقدام انقلابی خبرگان در انتخاب آیت الله جنتی تو دهنی محکمی به بدخواهان بود

امام جمعه شهرکرد با تجلیل از مواضع انقلابی، صریح و شجاعانه آیت الله جنتی، انتخاب وی از سوی نمایندگان ملت در مجلس خبرگان به عنوان رییس این نهاد انقلابی را تودهنی محکمی به معاندان و بدخواهان نظام اسلامی ارزیابی کرد.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام انقلابی مجلس خبرگان در انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس خبرگان گفت: بنده برای این انتخاب بسیار شایسته، ارزشمند، بجا و به موقع به مجلس خبرگان رهبری تبریک می گویم.

 

وی افزود: این انتخاب یک گام قابل توجهی در انقلابی بودن مجلس خبرگان در ابتدای شروع به کار دوره جدید بود؛ خبرگان با این انتخاب یک روحیه و نشاط فوق العاده ای به نیروهای انقلابی داخل بخشیدند و یک تودهنی محکمی به بدخواهان مستکبر و کسانی که نمی خواهند روند انقلابی را در انقلاب اسلامی ببینند زدند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که بنده در افتتاحیه مجلس خبرگان حضور داشتم، اظهار داشت: بنده از نزدیک شاهد بودم که جمعی صمیمی و در عین حال آگاه و مراقب حضور داشتند، این انتخاب را باید به امت اسلامی ایران تبریک گفت.

 

وی ادامه داد: وقتی که آیت الله جنتی به ریاست خبرگان انتخاب شدند پیام های متعددی برای ما ارسال شد که نشان دهنده نشاط نیروهای انقلابی است، آنچه را در دشمن خوابش را دیده دو قطبی کردن و اختلاف است؛ با این اقدامات انقلابی تیر دشمنان نیز به سنگ می خورد و نوای کاملا ولایی بر خبرگان حاکم می شود، کسانی که به عزیزان دیگر رأی دادند هیچگاه بدخواه نیستند و دیدگاه آن ها نیز محترم است اما برآیند خبرگان نشان دهنده آینده بسیار خوب برای خبرگان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تجلیل از مواضع انقلابی، صریح و شجاعانه آیت الله جنتی ابراز داشت: آیت الله جنتی به عنوان یک استوانه مستحکم انقلاب اسلامی چه در قبل و چه پس از انقلاب مطرح است، ایشان به عنوان یک چهره ای که محکم و مقاوم بدون ذره ای تزلزل در مسیر انقلاب ماندگار بوده و در برابر همه فتنه ها، توطئه ها و آفت هایی که انقلاب را تهدید می کرد محکم در یک خط ایستاده که آن خط ولایت است.

 

وی عنوان کرد: ولایت رکن اساسی نظام اسلامی بوده و صیانت تمام عیار به انقلاب اسلامی می بخشد، آیت الله جنتی در این جهت و در تمام عرصه ها از امتحانات سرافراز بیرون آمدند و طبیعی است که خار چشم دشمنان باشند، دشمن انفعال و وادادگی می خواهد اما در وجود این شخصیت بزرگوار نبوده و نیست؛ از این رو تبعا سبب خوشحالی دوستان و ناامیدی دشمنان می شود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات