۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۲۹۶۱۷
امام جمعه بخش کاکی:

انتخاب آیت الله جنتی حرکت هوشیارانه خبرگان امت بود

امام جمعه بخش کاکی گفت: انتخاب آیت الله جنتی عمار انقلاب اسلامی ایران به ریاست مجلس خبرگان رهبری حرکت آگاهانه با بصیرت و هوشیارانه خبرگان امت بود.
حجت الاسلام محمدی امام جمعه کاکی

حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه بخش کاکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری، گفت: انتخاب آیت الله جنتی عمار انقلاب اسلامی ایران به ریاست مجلس خبرگان رهبری حرکت آگاهانه با بصیرت و هوشیارانه خبرگان امت بود.

 

امام جمعه بخش کاکی افزود: پیام انتخاب آیت الله جنتی این که بود که مجلس خبرگان باید انقلابی باشد و شخصیتی که می تواند پرچمدار و علمدار ولایت و رأس خبرگان انقلابی قرار گیرد عمار انقلاب اسلامی آیت الله جنتی است.


حجت الاسلام محمدی بیان داشت: دوستداران نظام و آنان که دل در گرو این انقلاب دارند و حامی ولایت هستند ایمان دارند که آیت الله جنتی در صدر است و این درسی بود که خبرگان امت به همه دنیا انتقال دادند.


وی در پاسخ به این سوال که چه چیزی سبب کینه توزی دشمنان با آیت الله جنتی شده است، گفت: مواضع صریح، انقلابی، مستحکم و یک وجهی آن هم در مسیر صحیح انقلاب باعث شده است که این شخصیت خار چشم دشمنان داخلی و خارجی باشد .


امام جمعه بخش کاکی اظهار داشت: کسی به ریاست خبرگان انتخاب می شود که بی بی سی آن را در لیست سیاه خود قرار داده است و این خود به معنای پیروزی برای نظام است و به تعبیر حضرت امام(ره) بترسید از وقتی که دشمن و مستکبرین از شما تعریف کردند.

 

حجت الاسلام محمدی، آیت الله جنتی را در کنار رهبر معظم انقلاب استوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: بار دیگر این انتخاب شایسته موجب خوشحالی دوستان نطام و رهبری معظم شد و دشمنان را ناامیدکرد و برای نظام به عنایت حضرت حق و توجهات ولی عصر عج مبارک خواهد بود./302/833/ب1

ارسال نظرات