۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۳۱۵۴۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

اجرای طرح هزاران ختم قرآن‌کریم در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: طرح هزاران ختم قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان در استان زنجان اجرا می‌شود.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در طول ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به عطرافشانی مزار شهدای استان زنجان در طول ماه مبارک رمضان و در سطح شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌ها به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا نیز با حضور مسؤولان استانی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ختم هزاران قرآن کریم در سطح شهرستان‌های استان، تصریح کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات عزاداری و قرائت قرآن در حسینیه‌های مزین به نام شهدا، مراکز و کانون‌‌‌های فرهنگی برگزار می‌شود، اضافه کرد: مسابقه قرآن‌پژوهی نیز در سطح شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

کاظمی یادآور شد: موضوع مسابقه پژوهش قرآنی آزاد است ولی باید موضوعات انتخابی توسط شرکت‌کنندگان مرتبط با قرآن باشد.

وی معناشناسی تقوی و مؤلفه‌های آن در قرآن، عوامل و راه‌های وصول به تقوا در قرآن و راهکارهای مهجوریت زدایی از قرآن نمونه‌هایی از موضوعات قرآن‌پژوهی به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تأکید بر اینکه افراد باید از منابع مهم و مطالعات مفید در این زمینه استفاده کنند، اظهار داشت:‌ خلاقیت، نوآوری، ضوابط نگارش، استفاده مطلوب و بهینه از منابع تحقیق از اصول نگارش طرح قرآن‌پژوهی است./101/922/ب3

ارسال نظرات