۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۳۱۸۳۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تأکید کرد؛

توسعه آموزش‌های قرآنی در مدارس استان البرز

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از توسعه آموزش‌های قرآنی در مدارس این استان خبر داد.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، خسرو ساکی ظهر امروز در نشست توسعه برنامه‌های قرآنی در مدارس این استان اظهار داشت: با توجه به اینکه استقبال بسیار خوبی از سوی دانش‌آموزان در آموزش‌های قرآنی می‌شود لذا با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسعه آموزش‌های قرآنی در مدارس این استان بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: استان البرز امسال نیز حائز رتبه برتر دارالقرآن شد و این مهم نشان‌دهنده تقویت آموزش‌های قرآنی در مدارس این استان است.

مدیرکل آموزش و آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های مختلف دشمنان و هدف قرار دادن اعتقادات نوجوانان و جوانان توسط آنان، باید آموزش‌های قرآنی را مهمترین اولویت بدانیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

ساکی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه توسعه فرهنگ علوم قرآنی می‌تواند نسل امروز را با کلام خداوند بیشتر آشنا کند افزود: دشمنان برای به بیراهه کشاندن نوجوانان و جوانان کشور سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را کرده‌اند و در این راه با توسعه کانال‌های ماهواره و اینترنت سعی در رسیدن به اهداف شوم خود را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان لذا باید یکی از مهمترین برنامه‌های پایگاه‌های تابستانی توسعه فرهنگ علوم قرآنی و ارائه آموزش‌های قرآنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تأکید کرد: دبیران و معلمان قرآنی و پرورشی در راستای توسعه فرهنگ قرآن رسالت سنگینی را بر عهده دارند و باید با جذب بیشتر دانش‌آموزان آنان را بیش از پیش با کتاب آسمانی مأنوس کنند.

ساکی بیان داشت: آگاهی دادن به نوجوانان و ارتقای بصیرت آنان مهمترین راهکار مقابله با توطئه دشمنان است./922/101/ب3

ارسال نظرات