۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۳۲۴۸۱
دبیر اجرایی طرح شمیم وحی:

پیشکسوتان قرآنی خراسان جنوبی تجلیل می‌شوند/ آزادسازی زندانیان در قالب طرح "شمیم وحی"

دبیر اجرایی طرح شمیم وحی با بیان اینکه کاروان قرآنی شمیم وحی تلفیقی از خدمات اجتماعی و قرآنی است، گفت: یکی از برنامه‌های ما آزاد سازی زندانیان است.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حامد شاکرنژاد ظهر امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان بیرجند اظهار داشت: برکات ماه مبارک رمضان انس گرفتن با قرآن کریم است و در این ماه که ماه بهار قرآن بوده بیشتر از دیگر ماه‌ها باید استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه طرح شمیم وحی برخاسته از منویات مقام معظم رهبری بوده که با دو هدف پرداختن به مباحث قرآنی و مباحث عام المنفعه کار خود را از رمضان سال قبل آغاز کرده است.

دبیر اجرایی طرح شمیم وحی با بیان اینکه امشب در مراسمی از پیشکسوتان قرآنی خراسان جنوبی تجلیل می‌شود، اظهار داشت: در ابتدای ماه مبارک رمضان‌ پس از دیدار قاریان قرآنی با رهبر انقلاب، بنده در دیداری خصوصی به محضر آقا رفته و این طرح را مطرح کردم. ایشان نیز از این طرح بسیار استقبال کرده و به من توصیه داشتند که هرچه بیشتر در مباحث اجتماعی کار شود.ژ

یکی از عوامل اجرایی کاروان شمیم وحی نیز در این دیدار اظهار داشت: کاروان قرانی شمیم وحی تلفیق خدمات اجتماعی، قرآن کریم است.

یزدان‌طلب با بیان اینکه نگاه این کاروان این است که وقتی وارد شهری می‌شویم تمامی ابعاد زندگی مردم آن شهر اعم از اجتماعی‌ و قرآنی را مد نظر قرار دهیم، افزود: نمی‌توانیم نسبت به کمک به مردم کم برخوردار  بی تفاوت باشیم.

وی با بیان اینکه از کانال قرآن نمی‌توانیم نسبت به مشکلات مردم بی اعتنا باشیم، گفت: در مساجد شیرین ترین و تلخ ترین حوادث  برای مردم مردم اتفاق و مخاطب عمومی جدی ترین خاطرات خود را در مسجد رقم می‌زند و در طرح شمیم وحی درکنار فعالیتهای قرآنی یک نیازمند بهره مند می‌شود.

یزدان‌طلب افزود: آزاد سازی زندانیان توسط قاری بین‌المللی کاری بسیار لذت بخش است که در طرح شمیم وحی رخ می‌دهد و در این کاروان وجه تمایز آن این است که با بسته‌های فرهنگی، مردم را تغذیه فرهنگی کرده و خانواد‌های کم برخوردار بی نصیب نمی‌مانند./922/101/ب3

ارسال نظرات