۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۳۲۵۷۶
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

حوزه های علمیه بستری مناسب برای تربیت طلابی موفق فراهم کنند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه طلاب را سفیران و مبلغان حوزه دین خواند و گفت: حوزه های علمیه بستری مناسب برای تربیت طلابی موفق فراهم کنند.
مراسم تودیع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان و جمعی از مسؤولان حوزوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام داوود زارع مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در این مراسم ابراز داشت: طلاب، مبلغان حوزه دین بوده و به عنوان سفیران حوزه علمیه و هدایتگر مردم به سوی خیرات و نیکی ها در طول دوره تحصیل باید نسبت به یادگیری اهتمام تام داشته باشند.

 

وی ادامه داد: حوزه های علمیه بستری مناسب برای تربیت طلابی موفق فراهم می کنند و این طلاب هستند که باید با بهره گیری از آموزش ها و سخنان اساتید و علمای برجسته، خود را برای حضور در اجتماع و انجام فعالیت های تبلیغی آماده کنند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه یادآور شد: توجه به تهذیب نفس و تقویت تربیت دینی در وجود خویش از اهمیت بسیاری در موفقیت آینده طلاب برخوردار است لذا باید با مراقبت بر اعمال خویش به دنبال شکل دهی مناسب وجود خود بود.

 

حجت الاسلام زارع تصریح کرد: حوزه های علمیه نیز باید به دور از هر گونه حاشیه به دنبال فراهم کردن بستر یادگیری مناسب برای طلاب باشند زیرا آینده دینی کشور به تربیت طلابی موفق وابسته است.

 

وی با تأکید بر لزوم بهره مندی طلاب از محضر اساتید و علمای برجسته گفت: حوزه علمیه همواره در تلاش است که رابطه میان طلاب و علما قطع نشده و طلاب از بیانات و تجربیات اساتید برجسته حوزه دین بهره مند شوند.

 

مدیر حوزه علیه خواهران کرمانشاه در پایان با تقدیر از زحمات خانم فلاحی اظهار داشت: فعالیت های خوب و قابل توجهی در مدارس علمیه صورت گرفته و این امر قابل تقدیر است و امید است با تداوم این فعالیت ها آینده ای درخشان در انتظار مدارس علمیه سراسر استان باشد.

 

لازم به ذکر است خانم دولتیاری به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران کرمانشاه منصوب شد./857/202/ب3

ارسال نظرات