۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۳۳۰۲۶
کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز قم:

طرح آموزش قرآن متناسب با نیاز مخاطب عملیاتی شود

کارشناس فرهنگی آموزشی ستاد اقامه نماز قم با بیان این که هر چقدر درباره قرآن سرمایه گذاری کنیم برکت آن بیشتر و روزافزون تر خواهد شد، بر عملیاتی شدن طرح آموزش کلام الله مجید متناسب با نیاز مخاطب تأکید کرد.
حجت الاسلام محمود لطفیان

حجت الاسلام محمود لطفیان در حاشیه چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: برپایی نمایشگاه کار بسیار خوب و پسندیده ای است.

 

وی با بیان این که هر چقدر در مورد قرآن سرمایه گذاری کنیم برکت آن بیشتر و روزافزون تر خواهد شد، افزود: هزینه برای قرآن جامعه را بیمه می کند و بسیار مفید و ارزشمند است.

 

مسؤول غرفه ستاد اقامه نماز چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت قم در ادامه به تشریح فعالیت های این غرفه پرداخت و بیان داشت: در غرفه اقامه نماز فعالیت هایی در دو بخش صورت می گیرد، یک قسمت برای کودکان است که در این بخش طرحی با عنوان (دوست من نماز) برگزار می شود و در قالب آن کتاب ها و نرم افزارهایی به کودکان معرفی می شود.

 

حجت الاسلام لطفیان ادامه داد: در بخش دیگری از فعالیت ها طرحی برای کودکان داریم با عنوان طرح ساندویچ «س، سرود»، «الف، احکام»، «ن، نمایش و نعمت شماری»، «دال، داستان»، «و، ورزش و بازی»، «ی، یادآوری» و«چ، چیستان و معما» که در قالب این طرح برنامه های خوبی برای کودکان اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح خانه بهشتی نیز یکی دیگر از فعالیت های غرفه در نمایشگاه است که برای والدین برگزار می شود و در قالب آن آموزش هایی در راستای تربیت بهتر فرزندان به مخاطبان ارائه می شود.

 

کارشناس فرهنگی آموزشی ستاد اقامه نماز قم اهتمام به صحیفه سجادیه و رساله حقوق امام سجاد(ع) را ضروری دانست و اظهار داشت: جا دارد در نمایشگاه قرآن و عترت نیز به این موضوع توجه شود.

 

وی با بیان این که آشنایی خانواده ها با رساله حقوق امام سجاد(ع) امری مهم و مورد نیاز جامعه است، گفت: برای این که بتوانیم افراد و به ویژه کودکان و نوجوانان را با قرآن و صحیفه سجادیه آشنا کنیم باید طرح هایی را متناسب با نیاز مخاطبان عملیاتی کنیم./907/ت302/ی

ارسال نظرات