۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۴۳۳۹۵۲
محقق و پژوهشگر علوم انسانی:

کاخ سفید کثیف ترین مرکز توطئه شیطانی علیه جهان اسلام است

محقق و پژوهشگر علوم انسانی با بیان اینکه کاخ سفید کثیف ترین مرکز توطئه شیطانی علیه تمام انسانیت و جهان اسلام است، گفت: اگر رژیم صهیونیسم امروز این قدرت را داشت مکه و مدینه را هم ویران می کرد.
حجت الاسلام علی اصغر الهامی نیا محقق و پژوهشگر علوم انسانی

حجت الاسلام علی اصغر الهامی نیا محقق و پژوهشگر علوم انسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه کاخ سفید کثیف ترین مرکز توطئه شیطانی علیه تمام انسانیت و جهان اسلام است، گفت: اگر رژیم صهیونیسم امروز این قدرت را داشت مکه و مدینه را هم ویران می کرد.

 

یهودی ها افرادی نژادپرست و بسته و جنایتکار هستند

این پژوهشگر علوم انسانی با بیان اینکه در دین یهود اصلا تبلیغاتی برای جذب وجود ندارد، افزود: یهودی ها افرادی نژادپرست و بسته و جنایتکار هستند که کسی را در دین خود راه نمی دهند.

 

حجت الاسلام الهامی نیا خاطرنشان کرد: در حالی که مسلمانان دوست دارند تمام انسان ها به دین اسلام و مذهب تشیع مشرف شوند و حتی تمام انسان ها باید بدون استثنا شیعه اثنی عشری شوند.

 

این محقق و پژوهشگر علوم انسانی یادآور شد: در روایات آمده است انسان های مومن یک روح با نام روح ایمان از افراد غیر مومن بیشتر دارند و این روح ایمان در افراد غیر مومن وجود ندارد.

 

داعش وهابی هم نامرد و هم دیوانه است

این کارشناس دینی با اشاره به جاهلیت داعش یادآور شد: دشمن هم خوب است عاقل باشد، در حالی که داعش وهابی هم نامرد و هم دیوانه است، چرا که اگر عاقل بود به مراکز فساد و فحشا در جهان حمله می کرد.

 

حجت الاسلام الهامی نیا افزود: داعش به سامرا حمله می کند در حالی که مرکز فساد دنیا و مرکزی که علیه جهان اسلام تصمیم گیری می کند کاخ سفید است.

 

این محقق و پژوهشگر علوم انسانی خاطرنشان ساخت: چون داعش وهابی عاقل نیست دست به اسلحه می برد و می خواهد با بمب گذاری مسلمانان را از بین ببرد.

 

وی ادامه داد: مدافعان حرم شعار زیبایی دارند که می گویند ما همه قنبر امام علی (ع) هستیم، چرا که وقتی قنبر را دستگیر کردند و از او خواستند دست از امام علی (ع) بردارد، گفت: اگر کسی را خالص تر از امام علی (ع) در بندگی خداوند دارید بیاورید تا من دست از او بردارم.

 

دستگیری تعدادی از افراد متصل به داعش در کشور

حجت الاسلام الهامی نیا تصریح کرد: داعش اگر عقیده ای دارد و استدلالی دارد که قابل قبول است باید بیان کند اما چون این استدلال را ندارد انفجار آن هم در سامرا، کربلا و نجف انجام می دهد.

 

این محقق و پژوهشگر علوم انسانی با اشاره به دستگیری تعدادی از افراد متصل به داعش در کشور گفت: طی چند روز گذشته تعدادی از وهابی های متصل به داعش در تهران و شهرهای مرزی دستگیر شدند.

 

حجت الاسلام الهامی نیا در ادامه افزود: این افراد برای بمب گذاری در نقاط مختلف کشور، آن هم در شب های قدر وارد کشور شده بودند پس این هم دلیل دیگری بر دیوانه و جنایتکار بودن دشمنان اسلام است. /842/302/ب3

ارسال نظرات