۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۳۵۱۱۹
مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری:

بیش از ۷۰ مقاله از طلاب به جشنواره پژوهشی ارائه شد

حجت الاسلام افضلی، مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری گفت: ضمن چاپ نخستین نشریه علمی تخصصی مدرسه مجازی فقه جعفری، معاونت پژوهشی حوزه های علمیه کشور و آیت الله موسوی جزایری از این نشریه تقدیر به عمل آوردند.
پژوهش

حجت الاسلام افضلی، مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ثبت نام 120 طلبه در این مدرسه در سال گذشته، اظهار داشت: برای این طلاب برنامه های علمی ـ پژوهشی ای با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.

 

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری با بیان تشکیل مراکز مشاوره در اهواز و دیگر شهرستان های استان برای این دسته از طلاب، تصریح کرد: در شهرستان دزفول مشاوره همواره صورت می‌گرفت.

 

وی با بیان این که در ترم گذشته بیش از 70 مقاله پژوهشی از طلاب جشنواره پژوهشی ارائه شد، اظهار داشت: ضمن چاپ نخستین نشریه علمی ـ تخصصی مدرسه مجازی فقه جعفری، معاونت پژوهشی حوزه های علمیه کشور و حضرت آیت الله موسوی جزایری از این نشریه تقدیر به عمل آوردند.

 

حجت الاسلام افضلی با بیان این که معاونت پژوهش حوزه امام خمینی(ره) متکفل این برنامه بوده است، تأکید کرد: چاپ نشریه یکی از فعالیت های خوب طلاب و اساتید مدرسه است.

 

این مقام مسؤول افزود: نسخه دوم این نشریه در تابستان امسال چاپ می شود وموضوعات این نشریه، با کمک مقالات طلاب تهیه خواهد شد.

 

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری گفت: ثبت نام سال تحصیلی جدید، از 15 الی 25 شهریور، به صورت اینترنتی صورت می گیرد و پذیرش، از سراسر کشور خواهد بود.

 

حجت الاسلام افضلی با بیان این که اولویت پذیرش با طلاب خوزستان بوده، اضافه کرد: شرایط ثبت نام در این مدرسه، اتمام پایه 9 برای طلاب برادران، و اتمام دروس کتبی سطح 3 طلاب خواهران است./9466/302/ب3

ارسال نظرات